Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 33

Emner: Håndarbejde på flyet

  1. #1
    TanteLaila Gæst

    Håndarbejde på flyet

    På et tidspunkt, kom vi til at snakke om håndarbejde på vej i flyveren.
    Da det snart er ferie tid, ville jeg gerne høre jeres erfaringer. Om I har kunnet tage strikketøjet med ombord, om det evt har været træ eller metal pinde I har brugt.
    Den eneste erfaring jeg har haft, er at få en hæklenål i metal konfiskeret, i london.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Tag et sæt pinde med du er ligeglad med at få konfiskeret i fald uheldet er ude. Jeg har haft lidt af hvert med efterhånden men jeg vil mene at hvis du holder dig fra jumperpinde er du godt hjulpet. Rundpinde og strømpepinde virker nu en gang mindre "truende".
    I london er de MEGET MEGET emsige.
    En anden god løsning er en konvolut til at sende pindene hjem i fra lufthavnen hvis de vil tage dem.
    Zuzzan

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En rigtig god ide den med konvolutten............ så smider man dem jo ikke bare ud...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    hej jeg har erfaring fra majfor der tog jeg til marocco og der ringede jeg stil dem jeg fløj med og der fik jeg afvide at jeg ikke måtte have strikkepinde eller noget med spids på med ind i flyet og det var uanset hvad for pinde det var men du må havde det med i din kuffert fik jeg afvide

  5. #5
    olde66 Gæst
    Da vi var på ferie i Grækenland for 1 måned siden, tog de mine strømpepinde.
    Men i bagagen, må du godt have dem.

    ide, den med kuverten

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ved i hvad i skal i flyveren ...
    I skal lave finger strik .. for fingerne kan de ikke tage fra jer...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det beviser bare, at man ikke skal flyve, hvis man skal til Europa eller Storbrittanien! I 1995 var jeg i London i april måned (en lille uges tid) med min VUC skole. Jeg strikkede om bord på færgen Esbjerg-Harwich (både ud og hjem). Og ingen kom og tog mine strikkepinde fra mig!!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    moster50 Gæst
    Hvad kan vi få ud af dette? Vi bliver hjemme og
    Ok, jeg er lidt misundelig på dem der skal ud og rejse. Men desværre kan vi ikke tage hjemmefra, da vi har to store hunde som ikke kan undvære os... Og vi kan ikke undvære dem

  9. #9
    Mosterkoster Gæst
    Træpindene kan de vel heller ikke se i scanneren? Så derfor kan man nok godt snige dem med ind, men det er vel nok at snige. En hæklepind er jo ikke en spids genstand, så kan den gå? Den kan man jo også få i træ.


  10. #10
    Lise Gæst
    Jeg har måde haft træ-og metalpinde med.
    De har aldrig sagt noget, men hvis de vil have dem er jeg indstillet på at de får dem.
    I KBH. kan du godt aflevere dem efter sikkerhedskontrolen, hvis du selv går ned med dem, og får dem tjekket ind, så de kommer med.
    Så er det lige, hvor langtid man har stået og ventet.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •