Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Samsø

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90

    Samsø

    Vi har lejet et bondehus på Samsø i 14 dage. Hvad skal man se derovre? Har du en god ide?Det kan evt. være : patchworkbutik - hobby - garn - gode spisesteder - kulturelle ting.
    - medlem af Krea Syd

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Gydda (Gitte) har Hobbyboden på Samsø. Den findes også på nettet www.hobbyboden.dk og hun er Rokker.
    Knus Rita

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    Ja og jeg vil se om hun ikke vil have besøg af mig en dag og så lave kort sammen - jeg har været på et kursus ved hende i punch med blomster
    - medlem af Krea Syd

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Samsø gårdbutik har nærmest alt hvad hjertet kan begære i uld og er intet mindre end et must for mig når jeg besøger min farmor på øen. Den ligger i Permelille. Ud over det kan jeg varmt anbefale diverse keramikerværksteder, glasværksteder gallerier og lignende. Samsø er en meget kreativ ø så god tur :o)
    Zuzzan

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Citat Oprindeligt indsendt af canterbury Se meddelelser
    Ja og jeg vil se om hun ikke vil have besøg af mig en dag og så lave kort sammen - jeg har været på et kursus ved hende i punch med blomster
    Og det vil hun med garanti gerne, hvis det ellers kan passes ind med job osv.
    Du siger bare til, når det passer ind i dine planer - hvornår er det I kommer herover ??

    I øvrigt om Samsø, så kan du kigge i turistavisen online her (nederst til højre):
    http://samso.dk/ (medmindre du allerede HAR papirudgaven) - den fortæller rigtig meget om alt hvad der sker herovre.
    Og ellers så er du jo meget velkommen til at kontakte mig direkte (evt. på mail: rokken@gydda.dk )
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    pyha jeg var på samsø for 2 år siden, lige efter festivalen. og der skete ikke ret meget og oven i regnede det alle 4 dage. vi havde ungerne med så det gjorde det ekstra svært at finde på noget at lave. synes i øvrigt at alle gårdbutikker først åbner kl 16
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •