Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Broderi på maskine - nej, det er vist ikke noget for mig

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115

    Blinker Broderi på maskine - nej, det er vist ikke noget for mig


    og når jeg nu dukker op her, efter at have været væk i mange uger så er det for at fortælle at jeg igår blev den meget, meget, lykkelige ejer af en Husquarna Platinum 955 E.
    Siden har jeg siddet med næsen i vores pc på jagt efter broderier, helst gratis for maskinen var en pebret omgang (min julegave, faktisk).
    Nu læer jeg så alle jeres kloge indlæg og jeg kan godt se at noget af det må min mand altså pudses på. Jeg kan ikke overkomme alt og alt der har med pc-ting at gør er hans afdeling. Og han synes det er så sjovt og han glæder sig til at se første par bukser til vores dreng med dino'er eller mariehøns eller hvad det nu bliver til.......

    Jeg kan så se at der er forskellige formater til forskellige maskiner - og jeg vil da nok komme til at bede om hjælp mere end en gang når vi finder sjove designs der ikke er lavet i et sprog vi kender.
    Men man kan da godt konvertere, kan man ikke?
    Nok for denne gang - nu vil jeg lægge nogle billeder i sy-forummet for der er jo en grund til at jeg ikke er her - jeg syr!
    KH Lene Gammelmor

  2. #2
    the_dane Gæst
    Til lykke med din maskine.
    Du bliver bidt af det GGG
    Du skal bruge HUS filer.
    Der er flere muligheder for at konvertere, der er bla. nogle gratisprogrammer på nettet der kan konverterer filer - måske ikke de helt nyeste men de fleste.

    Skulle du få problemer er du velkommen til at sende dem til mig og jeg skal konvertere dem til HUS for dig.
    min mail er pstorr @ webspeed.dk (fjern lige mllmrum på begge sider af @)

    Jeg syr og broderer en del til mine drenge (de er op til 10år).

    Ja dine penge vil hurtigt få ben at gå på med denne hobby GGG.
    Jeg har også broderiprogrammet til min samt Embird (godt program og til en rimelig pris - meget billigere end maskinernes egne programmer)

    Husk Spørg endelig.

  3. #3
    klasus Gæst
    Hej Gammelmor!

    Hvis du skulle "løbe" ind i maskinbroderier, der måske driller, kunne vi jo evt. stikke hovederne sammen - Jeg bor jo også i Næstved

    KH
    Klasus

  4. #4
    the_dane Gæst
    Måske vi her på sjælland en dag skulle lave en hyggedag med vores maskiner. Lave et projekt eller??

    blot en ide

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Hej Gammelmor!

    Hvis du skulle "løbe" ind i maskinbroderier, der måske driller, kunne vi jo evt. stikke hovederne sammen - Jeg bor jo også i Næstved

    KH
    Klasus
    HEhe - i aften er så den stooore aften hvor vi sætter broderienheden igang når lillebror er lagt i seng.
    Jeg har lige siddet og læst i manualen og jeg fatter ganske enkelt ikke ret meget.
    Farvenumre, skabeloner, usynlig pen, riveflies, installationsprogrammer -
    KH Lene som synes det ville være stort at mødes med nogler erfarne broderi"damer"
    KH Lene Gammelmor

  6. #6
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af the_dane Se meddelelser
    Måske vi her på sjælland en dag skulle lave en hyggedag med vores maskiner. Lave et projekt eller??

    blot en ide
    Det synes jeg egentlig kunne være rigtigt hyggeligt

    KH
    Klasus

  7. #7
    the_dane Gæst
    jeg er klar. I skal bare sige til. Det kunne være hyggeligt, sjovt og sikkert lærerigt for alle.

  8. #8
    anjashobby Gæst
    Tillykke med din maskine, uha pas på man bliver bidt af det...
    Træf ja hvorfor bor jeg ikke på sjælland så

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •