Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Kauni garn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Kauni garn

    Er der ikke nogen der har en mening om det ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    johnna Gæst

    jeg er ved at strikke et sjal i Kauni garn(sort- grå -lilla)

    det bliver aldrig mit bedste garn, men jeg har været grådig,da jeg handlede så der er til 3-4 sjaler mere.vænder mig sikkert til det.

    hilsen johnna

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har endnu ikke forsøgt mig med Kauni garn, men jeg har læst alt, hvad I andre fortæller om det. Måske vil jeg også prøve det en skønne dag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    minniesmor Gæst
    garn hvad - hvor - hvem mig jeg har da ikke ret meget i kan jo slev spørge Strikketøsen hun ved at jeg kun har en smule

    knus Minniesmor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har strikket og filtet adskillige par futter i kaunigarn, som har været rigtig lækre
    og Julemor

  6. #6
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af minniesmor Se meddelelser
    jeg har da ikke ret meget i kan jo slev spørge Strikketøsen hun ved at jeg kun har en smule
    Hov hov, skal vi lige finde den tråd omhandlende sidste gang ,du var på garnindkøb, frem igen??? Det er nemlig ikke glemt endnu. Og den eneste grund til at Strikketøsen msåke ville give dig ret, ville være i frygt for at du ellers røbede hele hendes lager.


    Nette

  7. #7
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af minniesmor Se meddelelser
    garn hvad - hvor - hvem mig jeg har da ikke ret meget .... i kan jo slev spørge Strikketøsen hun ved at jeg kun har en smule
    knus Minniesmor
    Citat Oprindeligt indsendt af nette Se meddelelser
    Hov hov, skal vi lige finde den tråd omhandlende sidste gang ,du var på garnindkøb, frem igen??? Det er nemlig ikke glemt endnu. Og den eneste grund til at Strikketøsen msåke ville give dig ret, ville være i frygt for at du ellers røbede hele hendes lager.

    Nette
    Jeg kan bevidne, at minniesmor gik "lettere" amok, da hostrik havde tilbud på kaunigarnet. Jeg har ikke selv købt kaunigarn, da jeg er vildere med evillagarn. Jeg syntes - prøvede at gramse på kaunien - at den virker meget "hård".

    Men ellers har hverken minniesmor eller undertegnede særlig meget garn!

  8. #8
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser

    Men ellers har hverken minniesmor eller undertegnede særlig meget garn!
    Se, så er vi her igen. der var ingen der sagde, at der kun var tale om kauni fra jeres lagre....I dækker over hinanden, gør I.

    Ulla, snup en tår kaffe... Sig til, hvis du lige skal dunkes i ryggen, jeg synes også, den var lige lovlig grov, den spøg. Jeg har nemlig heller ikke glemt deres garntur for nylig. Hvor mange kilo var det lige, der blev købt ind?

    Nette

  9. #9
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Se, så er vi her igen. der var ingen der sagde, at der kun var tale om kauni fra jeres lagre....I dækker over hinanden, gør I.

    Ulla, snup en tår kaffe... Sig til, hvis du lige skal dunkes i ryggen, jeg synes også, den var lige lovlig grov, den spøg. Jeg har nemlig heller ikke glemt deres garntur for nylig. Hvor mange kilo var det lige, der blev købt ind?

    Nette
    igen,

    Hvad er nu alt det hosteri for noget?
    Er du blevet meget forkølet Ulla?
    Uhhhhhh - OK, jeg mener at huske, at jeg vistnok købte ....æhh omkring de 4-5 kg? Altså købt dengang. Jeg "tvang" minniesmor til at tælle alt det garn, hun havde investeret i sammen og hun nåede vistnok (det hele står meget svagt for mig!) op på 5,8 kg ???

  10. #10
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    ?
    Uhhhhhh - OK, jeg mener at huske, at jeg vistnok købte ....æhh omkring de 4-5 kg? Altså købt dengang. Jeg "tvang" minniesmor til at tælle alt det garn, hun havde investeret i sammen og hun nåede vistnok (det hele står meget svagt for mig!) op på 5,8 kg ???
    Og så citerer jeg dig lige : "Men ellers har hverken minniesmor eller undertegnede særlig meget garn!"

    I må godt nok have haft travlt begge to, hvis I allerede har brugt det garn op. Må vi se de færdige projekter?

    Nette

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •