Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Det lysner

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Det lysner

    Den Fynsje sangruppe Det Lysner i ved dem med den lille Grå Ferguson og min nabo har lige klippet hæk...

    Havde jeg kontakt med i 2004 , da skrev Klavs disse vers da jeg sagde at jeg godt kunne bruge en ny "Fuglen sidder stum bag kvist" og det var vist hans mening engang at sætte en melodi på....
    Nu har jeg fået lov til at lægge de vers ud på min hjemmeside, i kan se dem her. http://www.hundeuld.dk/detlysner.html
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Sikke en dejlig tekst - jeg sad og blev helt rørt. Man skulle næsten tro at manden selv kan spinde, men det er nok mere sansynligt at han 'bare' har hørt godt efter, hvad du har fortalt.
    til dig for initiativet og til ham for teksten.

    Jeg har brugt de sidste par dages varme blæsevejr til at få vasket den uld, jeg hentede på Mors i Kr. Himmelfarts ferien. Jeg måtte kassere en del da det var meget snavset og fyldt med halmrester - men det der er tilbage er
    - den ene slags er meget langfibret og næsten snehvidt og den anden slags er lidt krøllet og gråbrunt.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den er simpelthen bare helt fantastisk
    og Julemor

  4. #4
    Rysse Gæst
    Nogle dejlige vers.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hiver lige den her frem igen, nu der er kommet nye spinder...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og nu ligger den der ikke mere, den har fået ny plads, så der kommer nyt link.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •