Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 68

Emner: Hvis I engang kommer til Thy

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har aldrig været inde i hytterne, men jeg kører jo forbi, hver gang jeg skal til min mor. Og jeg nyder altid udsigten fra x-bussen ud over fjorden. Det er sådan en dejlig tur at køre.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi glemte helt at fotografer inde fra huset og ud over engen, vi var så optaget bare at kigge
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det gør I så næste gang

    Igen har Haven taget nogle dejlige fotos.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    19 Dec 2010
    Geografisk sted
    Thisted
    Indlæg
    65
    Ja, jeg bor jo ikke så langt derfra og må med skam sige at jeg aldrig har været der. Det må der laves om på ;o)

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Syntes du skal gøre det, det er bestemt et besøg værd og så kunne vi måske lokke dig til at tage et par billeder fra udkigs huset når vi nu glemte det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg vil bare lige meddele, at garn/blomster og alt muligt andet butikken 1000 Ting er flyttet fra Thylandsgade (i nærheden af Bedsted station) til et sted på Vestervigvej (stadig i Bedsted). Jeg ved ikke hvilket nummer, men det er mod Vestervig. Hun har fået større lokaler. Så nu har hun nok endnu mere garn. Det er lige skråt overfor Spar købmanden mod Hassing.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    1000 Ting ligger nu på adressen: Vestervigvej 84 i det gamle mejeri. Det er skråt overfor Spar købmanden. http://www.bedsted-thy.dk/1000ting

    Busk Hobby i gågaden i Thisted er desværre ved at lukke. Så jeg ved ikke, om man stadig kan købe garn i Thisted.

    Man kan også spise i Fiskehuset, Havnen 31 i Thisted eller Niels og Sinnes Fiskerestaurant, Hotelvej 3 i Nørre Vorupør. Vi har spist begge steder. Det er god mad.

    Og så har jeg opdaget, hvor man kan overnatte i Bedsted. Det hedder Malergården og er lige ved stationen. De udlejer værelser og har en e-mail adresse: Malergaarden(snabel a)gmail.com. Man kan også ringe til dem: Thina 52382883 og Bjarne 20336475
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har fået at vide, at der er lavet en ny cykelsti gennem Hvidbjerg Klitplantage fra Lyngbyvejen (ved Svankær) bagom ved Istrup til Stenbjerg. Det var en af mine naboer, der cykler meget, som fortalte mig det.

    Der er jo også museet i Thisted: Thisted Museum, Jernbanegade 4 i Thisted (lige i nærheden af Storetorv).

    Arkæologisk Afdeling i Vang, Mellemvej 18, Vang, 7700 Thisted.

    Vorupør Museum, Vesterhavsgade 21, Nørrevorupør, 7700 Thisted.

    Der er også et Nordsøakvarium i Nørre
    vorupør, Vesterhavsgade 131, Nørrevorupør, 7700 Thisted. Hvis I har lyst til at se, hvad der findes i Vesterhavet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt du skriver om det Lene, vi regner med at kommer til THY området sidste på sommeren.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg falder sommetider over nye ting, man kan se/prøve/besøge her.

    Der kører også en bus rundt i nationalparken om sommeren. Men jeg synes, prisen er lidt pebret. Nu kan jeg ikke huske, hvad nummer, den har. Men den kører fra Thisted station.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •