Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Venø

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Venø

    Vores ferie 2008 var vi på Venø, for at komme dertil skal man jo selve et par minutter.
    venosund-II.jpg
    Herligt lille "skiv"
    http://www.venoefaergefart.dk/

    færge1.jpg
    Men pokkers dyrt for de 2 min, husk at have rede penge med...

    færge.jpg
    Så var vi på land igen, og vi kørte mod Kirken...der er kun 1 vej hele vejen langs øen, dog med et sving ned til byen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fremme ved den meget romatiske kirke utrolig velholdt men meget lille.


    Vi kørte "helt" ud til den anden ende, hvor der var et utroligt dyreliv, det er prins Henrik og Kristian Kjær gå på deres egen jagt til hest ( hørte vi ), Kristian Kjær ejer det nordlige af øen.


    Vi blev lidt små sulten efter at have gået rundt i naturen, og kom så ned til den lille havn der er derover, og jaaaa der var en grill... ak og ve man har ikke dankort terminal der, så alle måtte vende lommerne for rede penge.

    Så tager i til Venø hvad jeg kan stærkt anbefale .. så husk rede penge.
    Der er en kro derover, hvor man skulle spise godt, mon ikke de har en dankort terminal.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ja, der er dejligt på Venø. Min mor, min søster og jeg var en lille tur derovre for nogle år siden. Bagefter var vi en tur på Jegindø (der ligger nord for Venø og er landfast med Thyholm med en tange/dæmning). Vi spiste i en grillbar på havnen på Jegindø og maden smagte dejligt - men jeg kan ikke huske, hvad vi fik.
    __________________
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    for mange år siden var jeg også på venø vi var på camping i struer og alle drengene skulle på fisketur jeg bestemte mig derfor at tage på cykeltur til venø en meget brugt minicykel til campingbrug blev benyttet
    jeg cykled til den anden ende af øen for at få noget at drikke op af bakke hele vejen da jeg så godt forpustet og i bagende sol kom til kiosken stod der et skilt på kiosken pga kiosk mandens død er kiosken desværre lukket jeg var senere så heldig at finde den vandhane som sejlskibene brugte, så den værste tørst blev slukket, det var så til gengæld nemt at komme ned til færgen igen nu var det jo ned af bakke.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •