Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Pynt til barnedåb - til bord og gave

  1. #1
    b.lise Gæst

    Spørgsmål Pynt til barnedåb - til bord og gave

    Hej med jer, jeg er blevet bedstemor for første gang, til en lille pige der skal døbes i denne måned. - Jeg vil så gerne strikke / hækle nogle små ting der kan bruges til pynt og til at sætte på gaven. Det eneste som jeg selv kan finde på er den gængse trøje som sættes på tandstikkere ..... og de er færdige (næsten). Er der mon nogle af Jer der har flere ideer, (og opskrifter), det måtte bl. a. meget gerne være et par mini sko ...... men alt har interesse. Jeg er bestemt ingen ørn til hverken at strikke eller hækle, så en anvisning betyder meget.
    - Håber på rigtig mange bud

  2. #2
    dytbåt Gæst
    Tillykke Bedstemor
    En dejlig tittel, jeg bærer den selv.
    Hvad med mini sokker, jeg har en opskrift på engelsk.
    Så mener jeg der er en opskrift på små sko i download

  3. #3
    dytbåt Gæst
    hej igen
    havde helt glemt disse
    babysko.jpgbabyskoopskrift.jpg

  4. #4
    b.lise Gæst
    Hej dytbåt, jeg syntes ikke jeg har kunnet finde noget i download der var småt nok (måske har jeg bare overset det, der er jo meget at komme igennem - og rigtig mange andre hyggelige ting) .... og det engelske laver jeg vist bare rod i.
    Jeg kan godt nok ikke rigtig se noget på det billede du har sendt, til gengæld lyder opskriften som om du har ramt plet ...... så dem glæder jeg mig rigtig meget til at komme i gang med.

    Tusinde tak for hjælpen.

    - Er der flere der har andre gode ideer er jeg stadig meget modtagelig *S*

    Sommer varme hilsner

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herning
    Indlæg
    96
    jeg ved ikke om du er til Patchwork for jeg har lavet disse barnevogne, har mønster hvis du er intereseret, har selv brugt dem til at stå på bordet
    Anna
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    b.lise Gæst
    Hej Anna ..... jo det kan du tro, jeg er allerede meget spændt på resultatet, så send endelig mønster.
    Det er nyt for mig, men hvor er de søde.
    Tusinde Tak og mange hilsner

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    hvis jeg roder lidt har jeg i patchwork ligesom barnevognen en kæphest en stork en bamse og en baby

  8. #8
    b.lise Gæst

    Okay

    hej "vandhund"

    Det lyder rigtig godt, jeg vil blive meget glad for at modtage hvad du har ...... og tak fordi du gider at rode i dine gemmer

    mange hilsner
    b.lise

  9. #9
    Parkie Gæst
    Nu ved jeg ikke om det kun er strikkede eller syede ting du søger, men vil da lige vise de bordkort jeg lavede til mine to børnebørn..
    Storken er llavet af en sikkerhedsnål med næb af tandstikkere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •