Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: hjemme igen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31

    hjemme igen

    så er jeg kommede hjem fra marocco men tage snart hjem igen jeg er blevet for lovet med jordes dejligeste mand syntes jeg men det med håndarbejde det er meget svært at få love til at tage beillled af dem der ned så der der komme nærmste billede med håndarbejde er nogle billede af en der lavede henna på mig noget min familie har bestil og så bille ar mit spise bord hvor der er en hånd lave dug på der ned fra som omi ( svigmor) har givet mig men deres broder måde er meget spicelt det er sådan at man kan ikke vende det forkert for det er ens på begge sider der komme lidt af dem billede jeg har fået redigert men jeg har fået orden dem alle for jeg komme til at græde hver gang for jeg savner dem så meget og vil bare hjem og tempo der ned pazsse så godt til min ryg selv hans butik savner jeg at stå og veksel peng i
    det første er billund lufthavn vi starte i
    og de næste er fra et muserum i madinaen i meknes og dem e se på billede er min forlovet ( der skal siges at på marokansk betyder forlovet meget mere end i dk ) og den anden er hans søster melika hun er bare så sød og dejlig men det er helle familien men hende og mig har et spicel forhold hun se mig som endnu en søster men det gøre de faktisk alle for deres familie forhold er meget spicelle også og de holde meget af mig selv om at det med at forstå hinanden er en by i rusland men de vedx da hvad vand er nu
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Det er fine billeder og det lyder til at du har haft en dejlig tur derned.

    Vil du så flytte permanent derned?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31

    flere billede

    og der komme flere
    de billede her er fra selve madinaen og på nr 2 billede er mig og laila mig og hende kan forstå hinanden uden ord og vi har det rigtig skægt sammen
    3 er mig og min forlovet
    4 er fra det muserum i madinan det er min forlovet ved det springvand eller hvad man nu kalde det
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Det er fine billeder og det lyder til at du har haft en dejlig tur derned.

    Vil du så flytte permanent derned?
    det ved jeg ikke 100% det gå and på om vi må være sammen her i dk men jo vi har snakke og det men jeg kunne ikke havde haft en beder tur

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    det første billede er en blomster opsat jeg fik af famillien da jeg kom hjem til meknes
    de andre billede er fra noget gammel land der ligge ved walili og den dame der er på et af billedene er hans ældste søster fatima
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    her er vi stadig ved walili prøv at se den natur og her kan i se hvad jeg har forelskede mig i nå vi snakke om selve landet for der er bare skønt der nede
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    det er stadig ved walili og det billede hvor der er 3 mensker er i en lille landsby der ligge ved walili set var en spicelt oplevelse også men det var det helle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Ulla P Gæst
    Til lykke - både med forlovelsen og med din nye familie og den skønne ferie i et smukt land.

    Det er dejlige billeder.

    Hvor er det dejligt at læse om din gode tur. Det er tydeligt, at du er glad.
    Jeg glæder mig til at høre mere.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    31 Jan 2008
    Geografisk sted
    jylland i tønder
    Indlæg
    31
    ja vi har med måske juli det gå meget and om min papir gå iorden eller må vi vente til august hvor jeg håber han komme her op på et besøgs visum og ja i skal nok se billede både fra det danske vi skal holde og det marokanske og der skal nok komme flere billede

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •