Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 41

Emner: Den ÆGTE sandkage...

  1. #21
    ingeborg Gæst
    Mens du venter på at dine kokossandkager skal blive færdige, vil jeg lige snuppe mig et kæmpe monster-stort stk. drømmekage

  2. #22
    Charitas Gæst
    Ha ha ha naaaaaaaaam Ingeborg - Jeg får forresten besøg i morgen af Ingrid og gemal de skal se på mislingerne 10 minutter så kan jeg tage sandkokoskagerne ud SLURP

  3. #23
    ingeborg Gæst
    Det var da også bare kærlighed ved første blik.Og så snakkede hun bare om de små misser hele vejen hjem (overdrivelse fremmer forståelsen)

    Håber hun får overtalt Nikolaj

  4. #24
    Charitas Gæst
    Så blev smagsprøveformen (det den lille form) taget ud og nu er jeg klar til hygge *GGGG*

    120620081547-500.jpg

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Smid lige et stykke i computer skuffen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Schou-fruen Gæst
    Osse mig - osse mig!!! Passer lige til en kop

  7. #27
    Rysse Gæst
    Velbekommen Charitas, det er dig vel undt. Jeg er også ved at bage, men det er en squarskage. Mmmmmm med chokolade...

  8. #28
    Charitas Gæst
    mmmmmmmm Rysse lyder lækkert - skal vi udnævne dagen i dag til rokkekagebagedag eller hvad*GGGG*

  9. #29
    Rysse Gæst
    Jepper, den er jeg med på. Jeg har lige taget kagen ud af ovnen og hele hytten dufter af bagværk. Så lige om lidt, når den er kølet lidt af, så siger det haps haps.

    Vi har lavet en kageklub på arbejde og alle er der i aften/nat. Så da det var min tur var det bare om at komme i gang.

  10. #30
    the_dane Gæst
    Uhm hvor ser det godt ud.
    Lilledrengen og jeg skal lave den i weekenden så når resten af familien ser Le Mans kan vi hygge os lidt sammen med kage.
    Den er god.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •