Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: babytæppe evt gitter

  1. #1
    the_dane Gæst

    babytæppe evt gitter

    jeg er ny indenfor patchwork.
    Nu skal min veninde have en lille til oktober og så vil jeg gerne sy et patchwork tæppe med firkanter , vil brodere i nogle af firkanterne (havde tænkt mig de er ca. 13x13 og så ca 4 stk hen og 5 stk op. Så vil jeg gerne have en ensfarvet kant rundt om og tænkte på et gitter mellem firkanterne (tror det hedder gitter)

    Nu kommer mit problem. Jeg har ledt efter et mønster til det, så jeg havde noget at gå efter. Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et sådan??
    Samt Er der en der kan fortælle mig om det blad patchworkforeningen udsender er godt for en nybegynder.
    mange tak for hjælpen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

    baby tæppe

    jeg kan måske hjælpe har et tæppe med firkanter som har skygge rammer omkring, har bogen lap på lap hvor der er et tæppe med firkanter de fire af felterne er med sut,rangle,kyse og bamse, i bogen glad patchwork er der et tæppe med prinsessen på ærten, men det er da vist kun hvis det bliver en pige, ingen har vel hørt om prinsen på ærten.send en pm hvis noget af det har interesse .

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2008
    Geografisk sted
    Hadsten
    Indlæg
    49
    Hej The Dane
    Jeg har et babytæppe mønster til at ligge, som du gerne må få, hvis du sender mig din adresse, så vil jeg sende det til dig.
    Det kan være i en almindelig kuvert.

    Tæppet er med gitter, men passer ikke med de mål, som du opgiver. Det kan sagtens laves med dine mål

    Nej patchworkforeningens blad er ikke specielt til nybegyndere, selvom der er mønstre til børn deri. Det er et foreningsblad.
    Har du ikke et bibliotek i nærheden. Biblioteket har masser af bøger om patchwork også nogle, som er egnet for nybegyndere

    Mvh Esther

  4. #4
    the_dane Gæst
    Tusind tak.
    jeg har sendt pm.
    Det er flotte tæpper.
    Jeg glæder mig helt vildt til at prøve at sy et tæppe. GGG

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •