Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 41

Emner: VKI - Slyngstokke

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Så nu kan vi blive slyngveninder ..stokkene er i hus
    Hvad laver du så herinde - skulle du ikke heller se at få afprøvet, hvordan de virker ?? ;o)
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Gydda Se meddelelser
    Hvad laver du så herinde - skulle du ikke heller se at få afprøvet, hvordan de virker ?? ;o)
    Kommer du og tager de 2
    tror ikke jeg kan få Jens med på ideen, og slet ikke i dag,
    burde nemlig slet ikke sidde her.. der kommer gæster til 3 retter mad i aften.. kan du så se at komme ud i køkkenet hundeuld
    aaaaafsted...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi grinet, så vi næsten var ved at tisse i bukserne, for Jenny og jeg har leget med slyngstokke..

    Det er skide skægt.. og man kan lave mange sjove ting med dem, men her er lidt billeder, så vil jeg lave en foto serie senere.

    Hvis man ikke krydserne slyngstokkene når man griber dem fra sin slyngveninde, så laver man knaphuller.
    Men det her skal altså rigtig gennem prøves..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Så har vi grinet, så vi næsten var ved at tisse i bukserne, for Jenny og jeg har leget med slyngstokke..

    Det er skide skægt.. og man kan lave mange sjove ting med dem, men her er lidt billeder, så vil jeg lave en foto serie senere.

    Hvis man ikke krydserne slyngstokkene når man griber dem fra sin slyngveninde, så laver man knaphuller.
    Men det her skal altså rigtig gennem prøves..
    Øvelse gør mester - så når du kan slynge med alle stokkene som en anden cirkusjonglør, kan du lige vise nogle flere billeder.


  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, vi har prøvet lidt her i aften igen.. øvelse gør mester.

    Har tænkt at bruge snoren til taske hanke
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #36
    heel Gæst
    Jeg er rigtig glad for mine slyngstokke, har 2 sæt =)

    Jeg tager et billede af de sidste nye når jeg kommer hjem fra arbejde engang i aften, hvis der er nok lys til det.

    Hundeuld >> hvordan præcist laver du knaphuller? Det har jeg aldrig prøvet, og er ikke sikker på hvad du mener =(

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Min datter og jeg stod og legede med dem, og sagde for sjov Nu laver vi et knap hul, det gjorde vi på den måde, at vi slyngede direkte til hinanden, uden at krydse, over 10 gange , og derefter almindlig kryds slyngning, det flotteste knaphul var kommet til verden.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    heel Gæst
    Det lyder rigtig interessant... det tror jeg da jeg vil prøve her næste weekend, når jeg skal med middelalderforeningen på Vitskøl Kloster i Nordjylland

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvorfor vi også ville prøve det der knaphul var fordi jeg havde en ide, så kunne man trække den slynget snor igennem det knaphul, og der efter.
    hænge en sten/perle i snoren.

    Det der lyder bøvlet, et bælte med et knaphul ca 10 cm inde på snoren, så hænge en perle/sten i den anden ende, trække stenen igennem hullet, så har du et bælte. Man kan så lave flere knaphuller, og hænge mobillos osv i de huller...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Syntes den her kunne bruges igen som VKI nu indlægget http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=26795 er der .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •