Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: En drøm

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg syntes det er vildt godt det du har lavet, og ved du hvad der har været en første gang for os alle..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Jeg synes da det er vildt godt - og håber inderligt I får den rokkeklub op at stå - hvilket tyder på allerede er sket
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Sådan Miira Hvad er det for uld, du spinder i?
    Tak Zep , Spelsauen og Hundeuld for roserne (hvor er I tidligt oppe og i gang
    )
    Det er såmænd bare fra mine to Texelfår, som jeg lige har fået klippet for en månedstid siden. Men det er hverken vasket eller kartet men kun børstet og "rystet"
    Det gør det nok lidt mere besværligt for en nybegynder som mig ( ja Hundeuld...hvis ikke jeg havde tænk på at I osse har været nybegyndere engang..havde jeg slet ikke turdet VISE mit garn )

    Det er måske også det der gør at snoren lettere knækker...jeg skal lige have lært at "samle" det lidt bedre
    Men jeg har nu besluttet at DET er metoden. Så vil jeg vaske og farve garnet ( ???? ) når det engang er færdigt

    Meeen.. jeg er nu egentlig ganske godt tilfreds - og det er jo blot uld og ikke Krondiamanterne jeg eksperimentere med

    spindeklubben er nu ikke helt på plads, men det skal den nu nok kommer....
    Vi venter "bare " på en lærer !!!
    Uldvarm hilsen fra Miira

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg synes, det er vildt godt, vi er flere og flere, der begynder at spinde - også selvom jeres spindeklub ligger lidt langt fra mig Når jeg fortæller folk, at jeg selv spinder, skal vi lige igennem hele repertoiret med "Spinder? Uld? På en spinderok?? Noget man kan strikke af ???" Spinderokke hører vist mere eller mindre til i eventyret om Tornerose idag. Så det er ikke for tidligt, vi får ændret på det Så jo flere, der opretter deres egen spindetråd des bedre, hvis du spørger mig.

    Jeg må også snart se at komme videre med min...
    og Julemor

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Jamen jeg har jo ALTID gerne vil spinde...et levn fra mit forrige liv tror jeg

    SÅ jeg synes jo det var på høje tid at komme igang (inden jeg går på pension)
    Men jeg MÅ da lige sige at jeg har fået mange mærkelig blikke, når jeg med stor begejstring har fortalt at jeg har fået en ROK !!!
    "Jamen er det ikke lettere at købe garnet" er der sågar een der siger (en mand !) HAN har da slet ikke forstået NOGET SOM HELST !!!

    Derfor er det jo så skønt da jeg fandt JER .. I ved hvad det er jeg taler om og er så begejstret for !! TAK for det..
    Uldvarm hilsen fra Miira

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Vi venter "bare " på en lærer !!![/quote]

    Kig lige engang tilbage til indlæg nr 4 i denne tråd.......

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Vi venter "bare " på en lærer !!!
    Kig lige engang tilbage til indlæg nr 4 i denne tråd.......[/quote]

    Dejligt at du vil stille din ekspertise til rådighed.
    Mvh. Marianne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Sådan er det bare, du er ikke ene om at sidde der og så knækker det og så starter man forfra - så går det fint - ja, en tror man er blevet dygtig - men ja, så kommer man igen ind i en stime af knæk...

    Ved ikke hvor mange år det tager, men hyggeligt er det, når den spinder der-ud-ad...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Hej Miira og velkommen til!

    Jeg spinder og vil også gerne lære fra mig - det lyder også hyggeligt med en spindeklub. Meeeen...... jeg har fuldtidsarbejde og en del at se til i fritiden, så jeg vil ikke love at mødes en gang om ugen. Jeg er mere til at mødes på en fridag en gang imellem. Men som Ulla P sagde: der går nok nogen i fælden, så måske melder der sig nogen med lidt bedre tid end jeg - ellers kan vi snakkes ved om det igen. Vi finder nok ud af noget så du kan komme godt i gang.
    Jamen det er jo osse rigtigt
    det er fordi jeg har haft en mindre hjernerystelse (det er IKKE engang løgn- jeg faldt ud af min bil...en høj varevogn - og det gør man ikke ustraffet i min alder ) at den må være svedt ud- jeg sender lige en pb og så finder vi en dato og håber at resten af holdet- "spindeklubben Jylland " er med.
    Tak for påmindelsen Inge K. og din vedholdende hjælpsomhed
    Uldvarm hilsen fra Miira

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •