Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 12 af 12

Emner: Handel på Internettet.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er en side hvor du kan tjekke om det firma du agter at handle med har klage sager http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuli...aget/Firmatjek
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75

    handel mellem private

    Hvis det er en handel mellem private som ikke kender hinanden, er det bedste at sende varen pr. efterkrav - det er lidt dyrere, men du slipper for bøvlet med enten ikke at modtage varen eller pengene, og vil folk ikke være med til det, er der højst sandsynligt lusk med i spillet. Min datter lærte det på den hårde måde, ved at sælge/sende en saddel til en hest, uden først at have fået pengene ind på sin konto, den fik vi først retur efter at have truet med en politianmeldelse og vi måtte selv køre og hente den - siden har hun sikret sig ved at sende på efterkrav ved større ting. Ved handel hos firmaer, har vi aldrig haft problemet og vi handler en del på nettet og har egentligt også gode erfaringer med at handle privat, især da vi som regel tager personlig kontakt og henter/betaler varen hos folk. Har lige indenfor den sidste måned købt sovesofa, sofabord og en oliefyrsbrænder på den måde - flinke folk og ingen bøvl.
    Ha' en go' dag
    /NInse

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •