Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Strikkepindeholder

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Strikkepindeholder

    Mette:

    Sådan her har jeg valgt at opbevare strikkepinde + hæklenåle og div. maskeholdere, pindemålere m.v.

    Når jeg skal i gang med et nyt projekt, kan de slet ikke gå hurtigt nok, så jeg har ikke tid til at stå og måle ....... haps jeg griber lige ned i den rette lomme, og finder de pinde jeg ønsker.

    Den er bare syet af et gammelt stk. stof og lidt kantebånd + et stykke bred elastik til lukningen. Størrelserne er skrevet på med en tyk tusch (lidt svært at se på billederne, men hvis du klikker på dem kan det svagt anes), husk et stk. pap i lommen så det ikke går igennem.

    Når jeg en gang laver en ny, laver jeg + 5 cm. foroven til at klappe ned over pindende før jeg ruller sammen ....... så kan de ikke ryge ud den vej.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (27,0 Kb, 30 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (21,8 Kb, 19 visninger)
    • Filtype: jpg 3.jpg (18,6 Kb, 15 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet kataja

    sÅdan en har jeg også den har min mor syet til mig for 100 år siden
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet strikkesara

    Sådan her har jeg valgt at opbevare strikkepinde + hæklenåle og div. maskeholdere, pindemålere m.v.

    Når jeg skal i gang med et nyt projekt, kan de slet ikke gå hurtigt nok, så jeg har ikke tid til at stå og måle ....... haps jeg griber lige ned i den rette lomme, og finder de pinde jeg ønsker.

    Den er bare syet af et gammelt stk. stof og lidt kantebånd + et stykke bred elastik til lukningen. Størrelserne er skrevet på med en tyk tusch (lidt svært at se på billederne, men hvis du klikker på dem kan det svagt anes), husk et stk. pap i lommen så det ikke går igennem.

    Når jeg en gang laver en ny, laver jeg + 5 cm. foroven til at klappe ned over pindende før jeg ruller sammen ....... så kan de ikke ryge ud den vej.[/
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Ulla P

    Britta S skrev:
    Ja sådan en, må jeg også have mig. Jeg ved ikke rigtig, hvad der sker med mine strikkepinde. Der må være nogen, som spiser dem, for jeg har ALDRIG det nummer, som jeg lige står og har brug for! Med sådan et hylster, skulle der da være en chance for at have lidt styr på pindene.



    Du er da optimist!!

    Dét skal man osse være.

    En dag jeg stod på hovedet for at rydde op i mine strikkepinde.
    Jeg fandt "et-par-kilo" - og dét var jo skøøøønt. ... Indtil jeg skulle bruge en størrelse, hvor jeg kun kunne finde én af slagsen. Jeg tror, den anden var havnet i en køkkenskuffe med et nyt liv som brød-, bagværk- og kød-checker/-prikker.

    Hverken for tyk eller tynd.

    Jeg fandt aldrig ud af, hvornår den havde holdt flyttedag.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet tella

    ja Ulla der er jo nogle ting som får ben at gå på og kan flytte sig de mest underlige steder hen
    hilsen Tella
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    mutti Gæst
    Sådan en har jeg også, den blev lavet af en ældre mand, det vil sige han malede stoffet og jeg syede den. Det er 20 år siden, og jeg er meget glad for den.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •