Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 64

Emner: Jaywalker - strik sammen.

  1. #51
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Held og lykke med eksamen. Her er min datter på det hold (3.G), så vi går på listefødder indtil d. 24/6.
    Tak skal du have... Det gik over alt forventning i dag, hvor jeg var så heldig at kunne ytre mig i en halv time om spildevand, iltsvind, forurening, kunstgødning, grundvand, nettonedbør samt stigende kornpriser og befolkningstal i en stor pærevælling og langt ud af et sidespor. Men åbenbart var det strukturet og relevant nok til et 12tal!!!!


    Held og lykke med datteren, så skal i nok have gilde om en god måneds tid. :-)

    Nette

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Nette, Nette: det må være fordi du har tømt hovedet her på Rokken, ved strikketøjet m.m. Det er da for vildt med dig:

    Hjertelig tillykke med 12´eren

    Strikke Marie

  3. #53
    Mosterkoster Gæst




    Godt gået. Og I en strejketid.

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146
    GODT SCO`RET NETTE
    TILLYKKE
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  5. #55
    Lise_2100 Gæst

    Jaywalker strik sammen

    Rigtig søde sokker med sjov historie. Men hvad betyder det egentlig, at I (vi?) strikker sammen, for så meget har jeg da forstået, at det ikke er noget med at blive først færdig :-)
    Mange hilsner Lise

  6. #56
    Lise_2100 Gæst
    Nej hov, jeg har vist skrevet et forkert sted. Her skal jo absolut siges TILLYKKE!! Og held og lykke,
    Mange hilsner LIse

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg købte en ny rejseguide om New York i går, da jeg var i byen med min mor.

    Der står om "jaywalking": At gå over gaden for rødt. Det kan i teorien give en bøde på 2$, men der er ingen, der giver folk bøder for det.

    Så folk i USA er lige så farveblinde, som folk i Danmark. Bare her i Aalborg er der mange, der går over for rødt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #58
    Nette Gæst
    Tak skal I have alle sammen. :-)

    Lise_2100, det handler, som du selv er inde på, slet ikke om at blive først færdig. Men ind imellem kan der opstå problemer, og så er det fantastisk at andre sidder med det samme. Hvis du følger tråden her helt fra start, vil du kunne se, at der var en del startproblemer. Den slags klares nemmere, når man er flere om det.
    Ligeledes vil du kunne læse om en, der opgav, men som alligevel blev guidet på rette vej. Måske kan man også få andre til at prøve at strikke dette nye eller gamle strik.
    Og så er der det ved det, at det er fantastisk at dele noget med andre, og at det bare er rigtig hyggeligt at lave noget sammen. Også selvom man sidder i hver sin landsdel...

    Men måske skal man prøve det, for at kunne se det hyggelige i det, så føl dig fri til at springe på. Jeg er knapt startet endnu, og går først i gang i weekenden...

    Nette

  9. #59
    Lise_2100 Gæst
    Tak Nette. Jo, jeg har skam læst med hele vejen, men ku ikke helt finde ud af om det betød at man skulle gi sokkerne til varmestue, når man strikkede sammen eller om der var andre "regler" for samstrik. Og jeg er meget fristet, men jeg skal lige ha fat i noget flerfarvet garn, for det bliver vist flottest.
    Hvad skal du op i næste gang?
    khLise

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Lise 2100.
    Du må strikke til dig selv, naboen eller varmestue, hvis du har lyst. Det vigtige er at du strikker.
    Jeg giver mine til varmestuen denne gang, da jeg jo er nået til par nr. 28 i år - og så mange sokker gider jeg ikke strikke i min egen størrelse . Jeg er værre hvad angår sokker end gnomer
    Strikke Marie

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •