Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: Sokker på langs

  1. #11
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ulla P Se meddelelser
    Jeg er lige her ...

    Send din mail til mig - via min profil - og skriv strømper på langs ...
    Så sender jeg den fluks til dig.
    Logrer lige med halen - altså papegøjehalen, så kan det være du også gider finde min mailadresse frem. Der er nemlig også plads til opskriften på de der på langs sokker

  2. #12
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Logrer lige med halen - altså papegøjehalen, så kan det være du også gider finde min mailadresse frem. Der er nemlig også plads til opskriften på de der på langs sokker
    NIX ....

  3. #13
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ulla P Se meddelelser
    NIX ....
    Hvor har du meget i munden af og til

    Takker pænt og skal se om jeg kan lære Rosa, det du altid forsøger at lære hende. Ordet starter med møg og ender på tøs


    Nå skidt, jeg glæder mig til at se dig i løbet af sommeren og jeg HAR lokket Strikkesinen

  4. #14
    jaheta Gæst
    hej Ulla den opskrift er jeg også intresseret i , du ved jeg ikke kan strikke sokker på alm. vis , men det kunne jo være at jeg kunne lære at strikke dem på langs så hvis du ville være sød ( ved godt at det falder dig svært ) at sende opskriften til mig , gir jeg stadig kaffe når du kigger forbi

    knus Jane

  5. #15
    Ulla P Gæst
    Jeg vil da gerne ha´ kaffe - men SØD - dét véd du godt, jeg ikke kan finde ud af!

  6. #16
    jaheta Gæst
    viste det jo godt , at det med sød falder dig svært , men håber at næste gang du kommer forbi , vi kan sidde ude i gramseudestuen og drikke for der knokles på at blive færdig med den
    Jane
    ps Ayla løb lige igennem en af ruderne igår , de plejer jo ikke at være der ( godt det er plexiglas ) så hun blev noget forskrækket , ruden knækkede men der skete heldigvis ikke noget med hende , så nu går hun pænt ud af døren

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Nej hvor er de sokker da bare flotte-og sokker strikket på langs-det må da prøves,så vil da mægtigt gerne,(hvis en der har min mailadresse,lige vil være sød og sende denså vil jeg da af glæde
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  8. #18
    Ulla P Gæst
    Åhhh nej Ayla dog!

    Lille pus - du skal få et ekstra nus, næste gang vi ses.



    Else M, jeg har slet ikke tænkt mig at benytte mig af, at jeg har din mailadresse ... tror jeg nok.

  9. #19
    kenneth Gæst

    sokke på langs

    hej kan jeg også få opskriten på sokker strikket på langs mvh jette

  10. #20
    Ulla P Gæst
    Ja, bare send mig en mail via min profil - og skriv strømper på 2 pinde i emnelinien

    Så sender jeg dig opskriften.

    Endelig ikke som PM ... så bliver min boks alt for hurtigt fyldt.
    Sidst redigeret af Ulla P : 21-05-2008 kl. 11:38

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •