Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Strikkemaskine Brother 860

  1. #1
    Maj-Britt Gæst

    Strikkemaskine Brother 860

    Jeg har været så heldig at låne en strikkemaskine Brother 860 med ribapparat 850 og mønsterstrikker 830.
    Jeg vilel egentlig bare strikke nogle tørklæder meeen...
    brugsforvirringen var ikke med og selvomjeg for mange år siden har prøvet en maskine er jeg helt blank.
    Der er godtnok mange dimser og dingenoter til og jeg kan simpelthen ikke få startet.
    Kan jeg være så heldig at der er nogle der har en brugsanvisning som jeg kan købe en kopi af eller er der et par gode råd om hvor jeg kan finde simple anvisninger på hvordan det helle rigges til og der startes op?

    Hjælp!!!

  2. #2
    Trold Gæst
    Prøv at kigge her, den står vist i øverste linie http://www.undyarns.co.uk/acatalog/manual.html

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2008
    Geografisk sted
    Nr. Alslev på Falster
    Indlæg
    4
    Citat Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
    Jeg har været så heldig at låne en strikkemaskine Brother 860 med ribapparat 850 og mønsterstrikker 830.
    Jeg vilel egentlig bare strikke nogle tørklæder meeen...
    brugsforvirringen var ikke med og selvomjeg for mange år siden har prøvet en maskine er jeg helt blank.
    Der er godtnok mange dimser og dingenoter til og jeg kan simpelthen ikke få startet.
    Kan jeg være så heldig at der er nogle der har en brugsanvisning som jeg kan købe en kopi af eller er der et par gode råd om hvor jeg kan finde simple anvisninger på hvordan det helle rigges til og der startes op?

    Hjælp!!!
    Hej Maj-Britt
    Jeg er ny, men har lige læst at du søger manual til din strikkemaskine, det er lidt sent og du har måske fået fat i en manual, men hvis du endnu ikke har en, så prøv lige at se her: ftp://ftp.brother.ca/ENGLISH/KNITTINGMACHINE/

    Der kan du finde en masse manualer til næsten alle Brothers strikkemaskiner.
    God fornøjelse med din strikkemaskine

    Mange hilsener Bente T i Nr. Alslev på Falster
    Husk ting tager tid men det giver de små sikre sejre
    Sidst redigeret af hundeuld : 05-11-2008 kl. 09:32 Årsag: Ikke link til hjemmeside i emnerne TAK brug profil

  4. #4
    Ladysmor Gæst
    Måske du kan få hjælp her, www.maskinstrikning.dk

  5. #5
    Messe Gæst
    jeg har først set dit indlæg nu. Jeg har instruktionsbog/brugervejledning til KH 860-881-890-891 samt 930. Vil gerne hjælpe dig. Jeg skal på maskinstrikkursus i weekenden. Lad os snakker der efter. mvh Messe

  6. #6
    Maj-Britt Gæst
    TAk skal I allesammen ha'.
    Jeg har været så heldig at "Strikke-pigen" havde en "ægte" manual liggende som jeg har overtaget, Så nu skal der bare strikkes igennem - tak for det.
    Kan man iøvrigt slette et emne igen eller er det nok at jeg bare skriver her, at jeg er i land?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Hundeuld skal nok slette emnet på et tidspunkt
    Kig gerne forbi min blog

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    24 Jul 2011
    Geografisk sted
    Bornholm
    Indlæg
    2
    Citat Oprindeligt indsendt af Messe Se meddelelser
    jeg har først set dit indlæg nu. Jeg har instruktionsbog/brugervejledning til KH 860-881-890-891 samt 930. Vil gerne hjælpe dig. Jeg skal på maskinstrikkursus i weekenden. Lad os snakker der efter. mvh Messe
    Jeg har lige købt en Brother KH 890, en KR850, en KHC820A og en KRC900 Colour Changer med engelske manualer
    Har du mon en dansk manual til en eller flere af disse, vil jeg meget gerne, hvis vi kan finde ud af noget med kopi af den/de manualer
    så jeg kan komme i gang

  9. #9
    didi_183 Gæst
    hey er der nogen der kan undvære et kopi af manualen til brother 860??
    så ville jeg være over lykkelig :)
    på forhånd tak :)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    29 Aug 2011
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    2
    Hejsa og undskyld
    Men jeg ved ikke lige hvordan jeg laver et indlæg, så derfor må jeg låne jeres ;-)
    Jeg har en gammel strikkemaskine som jeg vil lære at bruge, den hedder ORION 360
    Jeg kan ikke finde ud af om den kan strikke ret, den kan glatstrik.
    Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
    KH. Nejta

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •