Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Ferieminder

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

    Ferieminder

    Her er lige et ferieminde fra Rusland, damen jeg købte det af sad på et marked i Briansk.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det flot, hvor meget vejer det ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    Sjalet vejer 82 gram ,jeg har aldrig tænk på at det var så let. Da jeg købte det betalte jeg med 5oo rubler (125 kr.) dette skabte panik for damen kunne ikke gi igen, hun gav så mig, alt hun havde af sjaler i posen inkl. de andre penge hun havde,og gik for at veksle.
    utroligt at hun turde ,men hun stolede åbenbart på en dansker .så vidt jeg husker gav jeg 50 kr for sjalet.
    Jeg var i Rusland for at besøge mine feriebørn som bor på et børnehjem i Zukovka i nærheden af Tjernobyl derfor er mange af børnene forældre løse, forældrene er døde af kræft eller har opgivet det hele og drukket sig ihjel .Jeg havde en stor sæk med hjemmestrikkede huer og strømper med, der er tit -3o g der hvor børnene bor.
    Til sommer får jeg 2 nye børn, jeg plejer at have de samme år efter år men nu er dem jeg har haft de sidste 4 år over 15 og er taget til kadet skolen og så kommer de ikke mere til danmark.
    Jeg glæder mig utroligt til at få lov til at være ferie mor i juni måned og vil ikke tænke på den dag hvor de skal hjem igen for det er da det værste der findes .

  4. #4
    Ulla P Gæst
    uhhh 82 gram.
    Hvad måler sjalet.

    Hvilket garn kan det være strikket med?

    Hvis det er meget tyyyndt kunne det være Orenburg.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    det er ca 115 * 115 hvad det er for noget garn ved jeg ikke, det er utroligt blødt og meget lodent min strikke interesse er ret ny ,men til oktober skal jeg til Rusland igen og så skal jeg nok studere alt strik .

  6. #6
    Ulla P Gæst
    Det glæder jeg mig til at høre mere om.
    Husk endelig masser af billeder.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •