Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Hjælp til perlesyning

  1. #1
    pia1984 Gæst

    Hjælp til perlesyning

    Er der nogen der kan forklare hvordan jeg gør følgende: 6g spr 3g over fra nålen stb 4. g-perle, 2g spr. 3 over på dugen sy ig 5g på dugen.
    Jeg forstår ikke det med at springe 3 over fra nålen..

  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    vil jeg bare lige sige, og mht dit problem, så kommer der nok nogen og hjælper dig, for det du skriver er russisk for mig.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Et stort velkommen skal der også lyde her fra mig.
    Håber der er nogen der kan hjælpe dig med dit problem jeg vil ønske at jeg kunne perle syning men jeg har aldrig prøvet det, men vil gerne lære det med tiden..

    velkommen endnu en gang skal der lyde

  4. #4
    hobbyisten Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af pia1984 Se meddelelser
    Er der nogen der kan forklare hvordan jeg gør følgende: 6g spr 3g over fra nålen stb 4. g-perle, 2g spr. 3 over på dugen sy ig 5g på dugen.
    Jeg forstår ikke det med at springe 3 over fra nålen..
    Hej Pia1984

    Nogle gange kan de også lyde som russisk, men normalt går det meget godt hvis man gør en ting ad gangen, og følger mønstret slavisk.

    6g spr 3g over fra nålen
    Oversættes til sæt 6g perler på nålen,

    spring 3g perler over fra nålen
    dette benyttes kun hvis man laver løkker eller vender, da man her taler om at springe de sidste 3 perler over som man netop har taget på tråden.

    stb 4. g-perle
    Oversættes til, Sy tilbage igennem den 4'de perle.
    Lidt af en gentagelse, her står blot at så er der jo den 4'de perle du skal sy tilbage igennem. Og kun den 4'de, af de 6 du tog på tråden.

    2g spr. 3 over på dugen sy ig 5g på dugen
    Oversættes til, Tag 2 nye g perler på tråden, og sy i den 4'de perle på dugen, sy igennem 5g ialt på dugen.

    Håber dette hjælper, ellers spørg blot løs

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •