Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Stjerne gnom

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    aii hvor godt så må jeg vist bare lære at få lavet øko erik. jeg har lurert og lurert på hostrik efter det øko garn men syndes ikke jeg kan finde det havd er det enlig det heder?
    Jeg har forresten lige bestildt en order der fra!"mit aller første garn købt over internettet"

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Så er der et par billeder i dagslys.

    Stjerne gnom 007.jpg

    Stjerne gnom 008.jpg

  3. #13
    Nette Gæst
    Strikke Marie, Iiiih, hvor er han blevet fin!!!! :-)
    Og en rigtig god idé med kun at fylde hovedet. Det gør den mere "kludde"agtig, og mere krammeindbydende.

    Og jeg får da helt dårlig samvittighed, det var slet ikke for at skynde på dig.

    Jeg har også været inde og lure på den side tidligere. (Phildar). Der er også rigtig gode ideer til drengestrik derinde. - Selvom man ikke kan sproget, kan man let få ideerne på billederne og søsætte dem på sin egen måde. (Der er også en engalsk version, hvis man på forsiden i aller øverste hjørne trykker på det engelske flag).

    Nattrolden, jeg kunne heller ikke finde det økogarn inde på Hostrik. Men da jeg fulgte det link, som Hundeuld havde lagt ind aller først i sit indlæg, så kom jeg lige derind. :-)
    Og glæd dig til din første garnpakke kommer. Det var en fantastisk følelse for mig. det er nemlig ikke så længe siden, jeg gjorde det for første gang. :-)

    Nette

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •