Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Hama perler

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hama perler

    Jeg var lige inde her
    http://www.terapi-hobby.dk/C_WINDOWS...atalog-066.pdf

    Kom ind på hama perler, er børn helt holdt op med at bruge dem , eller er det bare mig der ikke har åbne øjne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    16 Feb 2007
    Geografisk sted
    vordingborg
    Indlæg
    32
    Nej børnene, der hvor jeg arbejder, laver stadig perleplader, både midi og maxi. Ea har også lavet et par perleplader, så helt forsvundet er de ikke.

  3. #3
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Kom ind på hama perler, er børn helt holdt op med at bruge dem , eller er det bare mig der ikke har åbne øjne.
    Det er bare dig, men ok, du er undskyldt, for du har heller ikke været her hjemme hos os. :-)

    Min søn på 8 sad så sent som i forgårs oppe hos sin farfar og farmor og legede med perlerne. - Han har også en del herhjemme, og de bliver faktisk ind imellem fundet frem.
    I sidste weekend så jeg også en pige i bussen, hun sad med en flot elefant af perler, som hun havde lavet til sin Bedstefar.

    Så de eksisterer endnu! - Her i Århus i hvert fald. Men dog mest i perioder, som så meget andet. I går valgte han at lære at strikke. - Tålmodigheden taget i betragtning, så holder det nok heller ikke så længe.

    Nette

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    I den børnehave hvor jeg arbejder bliver der brugt mange Hamaperler både til figurer og halskæder ...

  5. #5
    Tofteberg Gæst
    Ja her hos os bruges de også stadig og det samme i den yngste børnehave.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kom lige til at se rundt på mit rodet skrivebord...


    Så jeg har en skøn kasse stående, som Charitas har lavet til mig for 1 år siden, og den var fuld af rokke frimærker.
    http://www.rokken3.dk/forum/showthre...3609#post93609
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Birgitma Gæst
    Vores børn på 6 og 10 år bruger dem også stadig, de har en æske hver med perleplader de har lavet, der er alt lige fra de første der ikke forestiller nået til julemænd og diddlfigurer, men det er også meget i perioder herhjemme hvor meget de bliver brugt.

    Hilsen Birgitma.

  8. #8
    Mosterkoster Gæst
    I min børnehave bliver de også brugt flittigt. Til både det ene og det andet, men mest til perleplader.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Dec 2007
    Geografisk sted
    7950 Erslev Mors
    Indlæg
    4
    jeg har en datter på 15½ som også laver noget med hama-perler, men det er godt nok mini perlerne hun bruger.

    hilsen bob

  10. #10
    Hjørdis Jensen Gæst
    Husker tydeligt en dejlig dag hos Hundeuld, og den fine æske Charitas har lavet, også i miniperlerne !
    Der er egentlig mange muligheder i perlerne, jeg har set flotte skåle med indianske og afrikanske mønstre som dekoration, og det var vist nok ikke børn der havde leget med dem !

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •