Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Skumgummiplader 10 mm???

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Feb 2007
    Geografisk sted
    Jyllinge
    Indlæg
    19

    Skumgummiplader 10 mm???

    Nu har jeg så fået fat i mit Ingeliseblad og købt det meste til to bamsehuse!!

    MEN jeg mangler disse skumgummiplader som skal i vægge/tag og er meget i tvivl om hvor jeg kan få dem og ikke mindst hvad sådan noget så koster!!!!???

    Er der nogle af jer der kender til prisen på skumgummi i 10mm?

    Jeg bor på Sjælland!

    Knus
    Henriette

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg tror du kan købe dem i byggecentret, men jeg ved ikke hvad de koster. Jeg har engang lavet en yogamåtte og jeg tror det var en 10mm skumplade på størrelse med en almindelig madras. Det er bare så længe siden at jeg ikke kan huske prisen, som sikkert heller ikke ville passe mere. Ellers ville jeg forsøge i Jysk - der får man i hvert fald billigt pudefyld og det er jo også skumgummi.

  3. #3
    Trold Gæst
    Jeg har set forskellige skumgummiprodukter hos farvehandlere. Så måske det var en mulighed.

  4. #4
    the_dane Gæst
    Jeg er også interessseret i at høre hvor man kan få disse skumgummiplader, da jeg vil sy huset til min søns bamse

  5. #5
    klasus Gæst
    Hejsa!

    Prøv at søge efter skumhuset på Degulesider.dk, jeg ved at der ligger flere butikker rund om i landet.
    Jeg købte selv 20 mm skum sidste år til 6 spisestuestole, som de skar til efter min skabelon, og gav kun 200 kr.

    Derudover findes der denne online-butik:

    http://www.tm-materialer.dk/group.asp?group=14

    KH
    Klasus

  6. #6
    jane72 Gæst
    Kan du ikke bruge et 'liggeunderlag' ?

    Det er vel også omkring 10 mm og 'stift' i det....

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Feb 2007
    Geografisk sted
    Jyllinge
    Indlæg
    19

    ;o))

    Tak for alle jeres svar.

    Tror jeg vælger et liggeunderlag fra Jysk, dog er jeg lidt bange for at det buer for meget.....de er jo gerne rullet. Men det er nok det billigeste og også det mest praktiske da de er mere stive!

    Nå må forbi jysk mandag og se hvodan det på 12 mm er!!

    Super med alle de svar!!
    Knus

  8. #8
    Trold Gæst
    Klasus skriver om skumhuset, det gjorde at jeg kom i tanker om, at der ligger en i Næstved, som handler med alt i skumgummi. Hmm, jeg tror det hedder skumlageret, eller noget i den retning ihvertfald.

  9. #9
    Nette Gæst
    Min første tanke var også liggeunderlag.

    Skal der stof udenom? Kunne man eventuelt bruge de knæpuder, de har så rigeligt af for tiden i butikerne? Så dem forleden i Netto.

    Tænker bare,- Netto er noget tættere på mig end Jysk er. - Måske stod du i samme situation. :-)

    Nette

  10. #10
    MMajken Gæst
    jeg køber skumgummi hos en lokal møbel polster han har det i alle tykkelser men synes ikke det er så dyrt jeg vil gætte på at det koster mellem 30 og 60 kr til i hus men spørg hellere inden køb

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •