Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: ALtan drivhus

  1. #1
    Angelmom Gæst

    ALtan drivhus

    Jeg har en god og rummelig altan, men da jeg elsker blomster og planter og syntes at der skulle noget mere liv ud på min beton triste grå altan, så jeg en kanom ide i et håndarbejdsblad..
    Så jeg tog ud til min far og gik op i hans skur og derefter er jeg så ved at lave en drivbænk.. Let og nemt og rummelig også fylder den ingen ting ude på min altan..
    Sætter igen billede herind af en drivbænk, så snart at den er færdig og jeg har fået den hængt op, har valgt at tage billeder af hvordan man bygger sådan en drivbænk...
    Brædderne er lige igang med at tørre, da jeg har malede dem før at jeg skal samle dem...
    Du kan så vælge mellem at have den stående på et par fødder eller hænge den op på væggen..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Dét glæder jeg mig til at se
    og Julemor

  3. #3
    Ulla P Gæst
    Ihhhhhhhhhhhhhh .... Du må endelig tage billeder så vi alle kan se dine gode idéer

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vordingborg - Sydsjælland
    Indlæg
    162
    Den vil jeg vente meget spændt på at se - lyder som noget der osse kan bruges på en terrasse f.eks.
    Birdie4760
    nu osse med strikkemaskine

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    DEN glæder vi os til at se ... lyder som en god ide.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    ide den glæder jeg mig til at se , jeg savner noget til at sætte blomster på
    hilsen
    Tella

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •