Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 28 af 28

Emner: Kender i UFO

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mette

    Galleri ........ jeg tror der er kommet nyt medlem, hver gang dit portræt dukker op Men du har samme dejlige smil som på det andet, så det er ok.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet mosternita

    Hvor er det simpelthen vidunderligt at høre alle de former for "undskyldninger" der er for at begynde på noget nyt selv om man ikke er færdig med det man har igang

    Man burde måske samle dem på et ark parpir (el. 2) så har man lidt og vælge imellem så man ikke bruger den samme undskyldning hver gang
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet moster50

    øhh, hvis jeg nu tænker mig rigtig godt om, er der vist nok noget jeg aldrig er blevet færdig med
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hostrik

    Her hjemme hos os, har jeg valgt at kalde det en arbejdsskade

    Det er lissom, at hver gang et projekt bliver færdigt, kommer der 5 nye til.

    "heldighvis" er jeg underlagt status", så jeg har talt stole, sofaer og hyggejørner op, og er kommet frem til, at der til nytår må være 20 projekter igang, et i hver en krog
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Ja, jeg kan kun sige ja til det I siger med at have gang i flere ting og hvordan man har lyst til át strikke forskelligt i forskellige situationer.
    Men det er skønt.
    Som jeg en gang sagde til min mand: Du gør det samme, du har gang i flere ting ude i dit lille "paradis" (værkstedskur) og gør heller ikke en ting færdig før den næste: Svaret: det er noget andet, for her kan også vejret spille ind. Jajajajaja...
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Misja

    Man er da nød til at have gang i flere ting eller bliver det ensformig at strikke på det samme hele tiden. Det har jeg bildt mig selv ind. Man er også nød til at købe det lækre garn/stof eller hvad det nu er, sæt det bliver udsolgt og ikke kan skaffes mere.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Tralalallalalalalalala
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet kataja

    ja i er gode er i .Min ældste ufo er fra da jeg var 10 år da startede jeg på en undertrøje til min nyfædte nevø. han er nu sidst i tredverne og far til 4 så den skal han nok ikke bruge------ så nu kan jeg rolig begunde på noget med mit nye garn når jeg er blevet færdig medmin hjerte trøje mangler lige et ærme. det er bare for varmt idag kl er 32 30 og vi har stadig 30 grader udenfor øv
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •