Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Vestkysten

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    waw kan forestille mig at du har nydt det 100% Jeg kommer a´og til vest på, må se om jeg kan finde tid til at besøge dette sted.
    Mvh. Marianne

  2. #12
    Schou-fruen Gæst
    Hej Hundeuld!

    Spændende sted - Bork Vikingehavn. Vi var der i privat anledende lige før de åbnede til denne sæson og vi besluttede vende tilbage til sommer.
    Vi har tænkt os at tage turen fra Ribe og til Skagen, så jeg har smugkikket i din tråd for at se om jeg kunne få nogle gode ideer. Så hvis der er nogen der har "må se" perler langs vestkysten, så gi' lige et pip

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jepper det er der, men venter lige på nogen af de andre der var med, kommer hjem, og kan lægge billeder ind, for vi så mindst 2 sted til der er værd at besøge.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Hej! Nu ved jeg jo ikke hvad I ellers går op i, men der ligger et rav-museum i Oksbøl. Der var jeg for nogle år siden og jeg var da temmelig imponeret over at de havde så meget. Og museet ligger nærmest lige i midten af Oksbøl ( ikke at jeg tror I ville fare vild lige i den by )
    KH Lene Gammelmor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi var ved RavMads hus, men der havde man åbentbart ikke lyst til at lukke op, der var lukket.Øv
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    kridthuset-ikast Gæst

    Bork Vikingecenter

    Prøv at se de foldere om aktiviteter i området som naturstyrelsen udgiver. der er alle mulige arrangementer-
    i Bork har vi set en falkoner med en fantastisk Lannerfalk
    I Oksbøl statsskovdistrikt var vi ude og opleve hvordan en Sweisshund arbejder, når den skal finde anskudt vildt. Meget realistisk .Helt vildt sjovt for alle i familien.
    Så har vi også været på Fanø og se på sæler langt ude i vadehavet ved ebbe. Og i Blåvand på tur med medarbejdere på fuglestationen, hvor vi lærte om alt det der skyller op på stranden- Og hvor man finder rav- så nu ved jeg det-

    Og så var vi også på en gård der hedder Karensminde, hvor de høstede, kærnede, kniplede, spandt , bandt kranse, kørte med hestevogn , fiskede i åen og en masse mere.

    Det er et dejligt område at komme rundt at opleve i

    Rigtig god fornøjelse.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så kommer der lidt flere steder i kan besøge

    ho.jpg Her ligger Janes Hostrik.dk hyggeligt..

    klit.jpg Vores foretrukne bolig i Vejers Klithjem.dk hygge og fred og ro

    mad.jpg Såååååå kan man vist ikke komme længere ud
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så var vi også inde og se denne store kanon der skulle kunne beskyde Esbjergs havn under anden verdens krig
    Tirpitz-stillingen
    Tane Hedevej
    6857 Blåvand
    t1.jpg
    t2.jpg
    t3.jpg
    t4.jpg
    Tryk på billederne
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    TUSIND TAK, hundeuld.

    Det ser meget spændende ud. Tror Tommy og jeg skal langs og se vikinger mm.
    supersine669

    carpe diem

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •