Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Frø med ris

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 May 2007
    Geografisk sted
    vejen
    Indlæg
    31

    Spørgsmål Frø med ris

    Kan i huske frøen med ris fra 70érne. Er der mon en af jer der ligger inde med mønstret på denne, eller nogle af de andre sjove ting vi lavede til børnene på det tidspunkt?????
    Håber virkelig der er hjælp at hente. KRAM

  2. #2
    the_dane Gæst
    er det ikke at tegne en frø der ligger ned med benene ud til siden og så klippe det ud med sømrum og derefter sy sammen?
    Jeg har ikke lige et men fik denne ide.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 May 2007
    Geografisk sted
    vejen
    Indlæg
    31
    Jo det er det vel - men mine tegne kundskaber rækker kun til nicolai - punktum, punktum, komma streg sådan tegnes nicolai ----- så den går nok ikke :-)

  4. #4
    Ulla P Gæst
    Jeg har prøvet at tilpasse størrelsen på et billede af en frø - men det lykkedes ikke - så du må nøjes med et link -
    Mon ikke du kan tene mønsteret af og forstørre det.
    Jeg håber, du kan bruge det.
    http://www.purlbee.com/purl-frog/
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-06-2016 kl. 08:24

  5. #5
    Ulla P Gæst
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-06-2016 kl. 08:25

  6. #6
    Elsebet Gæst
    Hvor stor er den frø ?
    Den kunne være god med hvedekerner i til at lune i micro. Super sej til barnebarnet.

  7. #7
    Ulla P Gæst
    Du kan jo lave den i præcis dén størrelse, du selv ønsker.

  8. #8
    kridthuset-ikast Gæst
    Og jeg ser straks denne herlige frø omsat il kogt uld med lidt nålefiltede knopper ( måske bliver det en tudse så) . Mine elever vil elske den. Tusind tak.

  9. #9
    Ulla P Gæst
    omsat til kogt uld
    Hovsa!!!!

    Det skal du da ikke snyde os for - kan du da lige se at få lavet en ny tråd, hvor du fortæller os videbegærlige og nyhedshungrende rokkere om, hvordan man laver 'kogt uld'!!!


  10. #10
    SanneG Gæst
    For nogle år siden var de genopdaget af Alt om håndarbejde, men de var delt i "talje" og der var så vidt jeg husker nervøs velour på den ene del og mønstret bomuld på den anden, nogle havde et tylsskørt og en lille krone. De var supersøde.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •