Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Yderborten på prinsesvøbet??

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Indlæg
    144

    Prinsesvøb

    I min opskrift står der ikke 3r sm tilsidst i pind 10. Der står 2r sm 2 gange, og det gør en forskel.
    Når du er nået til pind 10, har du fundet ud af at yderborten skal strikkes vinkelret på sjalet, og du tager 1m mere med hver anden pind.
    Kh bstorm.

  2. #12
    beta Gæst
    Tak for svaret.
    Ja det er netop lige der ved de 3 r sm, (resultatet er een maske) men jeg har ikke nogen masker i inderborten til overs.
    Jeg synes ikke det har den store betydning nu jeg har set på det og det er blevet lyst.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Nej det har ingen betydning. Jeg har også forskelligt antal masker tilbage til sidst fordi jeg strikker det i et trekantet sjal med varierende masker (størrelsen på sjalet) i inderborten.
    Knus Rita

  4. #14
    beta Gæst
    Det sjal du strikker er det strikket efter mønster eller har du selvkomponeret det efter prinsesvøbet, jeg kunne godt tænke mig at strikke det som sjal også.
    Har der ikke været et sjal noget lignende i Alt for damer, her inden for den sidste måned, det har jeg ladet mig fortælle.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Opskriften er selvkomponeret ud fra tæppet. Senere har jeg fundet en opskrift på nettet, som jeg har købt. Kan ikke lige huske, hvor det var, jeg købte den.
    Knus Rita

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •