Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 83

Emner: Spoletræ til jumbo spoler

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du skal da endelig ikke tror det afholde UllaP for at komme på rokken Lis

    Men i aftes blev et sjal færdigt, af Ulla P garn, syntes i lige skulle se afslutningne på det garn fra min side.. men ellers kan i følge hvad der er sket på min private hjemmeside.

    ulla24-1.jpg
    Tryk på billedet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #72
    Hjørdis Jensen Gæst


    Det er jo et utroligt lækkert garn, og lige så sjalet - wauw !
    Ligesom jeg syns' det er en utrolig god billedserie du har lavet omkring designet, har lige været inde og kigge på din side !


  3. #73
    priyanka Gæst
    Smukt - smukt, du er altså dygtig til det der med garn, jeg kan se du har en kant rundt om sjalet, er det strikket eller hæklet, som du ved er jeg også igang med det sjal, men har tænkt på om der skulle en kant omkring.

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal du have Hjørdis

    Jeg glemte lige at tilføje, at der er lavet en grå kant omkring sjalet med den grå farve i Ulla P garnet, den er altså ikke spundet ind i garnet, men strikket med ved siden af.

    Der er bestilling på mere designet garn, det vil komme senere, karteflor er ved at blive bestilt osv.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #75
    Rysse Gæst
    Nøjjjj hvor er det bare blevet flot. Det ser lækkert vamset ud, lige til at putte sig ind i. Hvor stort er det?

  6. #76
    Schou-fruen Gæst
    Tak for for at vi har fået lov til at kikke dig over skulderen, mens du har designet garn, det har været meget spændende. Og sjalet - - - - - smukt og krammeligt

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for jeres dejlige ord

    Sjalet har et "vingefang på 180 cm og en "dybde" på 85 cm
    Der er gået 450 gram garn til det på pind 6
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu havde jeg det sjal i tankerne, da vi gik tur ved Vesterhavet.. se hvad jeg fandt knapper-1.jpg slidt og vandskuret træ, der skal tænkes lukning på det sjal...tænke tænke tænke og mere tænke
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #79
    Anni Gæst
    Når jeg lukker mine øjne, ser jeg Steffen komme ræsende på en cykel...han er på vej til hundeuld, for det træ MÅ han bare have fat i

  10. #80
    Ulla P Gæst
    Nope.

    Jeg har næsten ikke været hjemme - eller i hvert fald haft alt muligt (og umuligt) at se til ...
    Og jeg har nogle sager, der helst ikke skulle blive til ufoer - men allerførst har jeg et projekt, der hedder "en vest af new foundlænderhundeuld til mormor" - garnet ligger klar - jeg skal bare i gang.

    Mit eget lækre garn - jeg har endnu ikke besluttet noget ... jeg venter på, at den helt rigtige opskrift lige pludselig springer mig i øjnene.

    Det skal være noget, jeg kan få glæde af i mange år, så det skal absolut ikke figurstrikkes -

    Mine tanker kredser om en mixed sag mellem
    et islandsk slag/et stort maltasjal/en skorstensjakke

    skorstensjakke = en lige op og ned jakke med skorstensærmer i max albuelængde

    Garnet i sig selv er så flot, at jeg ikke vil strikke mønster.

    Så nu afventer jeg bare den helt rigtige opskrift - måske skal jeg selv begynde at mixe noget sammen.

    Jeg satser på at få nok til osse at lave håndledsvarmere.

    Jeg har osse en anden idé ... noget rundt med skorstensærmer ...

    Men garnet er unikt - så opskriften skal osse være helt speciel ... og samtidig noget, jeg kan bruge i mange år frem

    Tankerne myldrer rundt - og så snart jeg har tænkt én tanke, tager den 20 andre med sig ...

    Imens kan jeg sidde og grammse og sniffe til det lækre garn ...

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •