Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 83

Emner: Spoletræ til jumbo spoler

  1. #21
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    nænæ den skal ikke være tilgængelig for andre end mig imens den laves, men Ulla P bestemmer elv om hun vil lægge den ud.
    Næhhh - men den er gemt på min PC ... HVIS jeg en anden gang vil ha´noget tilsvarende ...

    Når jeg ser garnet, kan det jo inspirere mig til flere idéer om variationer.


  2. #22
    Hjørdis Jensen Gæst
    Kode eller ej, så er emnet ret spændende og jeg glæder mig da til at nyde hvad der kommer ud af projektet, - til at se garnet, så jeg venter da absolut også med tålmodighed på at se hvad I to har hittet på !



  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    De farver virker da lidt juleagtige
    og Julemor

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kun en brøk del af det er rødt, og nu er jeg færdig med at spinde garnet, og gjort klar til den helt store Bliv mig fra livet dag



    Hov Ulla P du kan aldrig få det samme garn igen, for indfarvningerne kan ikke rammes 100% ... men noget magen til ...OK
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hov Ulla P du kan aldrig få det samme garn igen, for indfarvningerne kan ikke rammes 100% ... men noget magen til ...OK
    Jeg har liiiige været inde og kigge ... designeren arbejder - der er fuldstændigt tyyyst - og døren er låst og radioen er slukket ...
    Og nu bliver tvundet ----

    WOW ... jeg er drøn hamrende spændt.

    Næhhh nej - jeg ved godt, samme farve ikke kan rammes igen - men bare som inspiration ..
    Men for dælen en vidunderlig overraskelse, du har fundet på ...
    Jeg kiggede lidt på koderne og havde en mikroskopisk lyntanke om det - men besluttede så, at jeg nok havde for flyvske tanker ... men det havde jeg så ikke alligevel.

    JUBIIIIIIIIIIIIIIII - jeg er helt vild ....

  6. #26
    Ulla P Gæst
    Hov!!!

    Hvad laver du dér - er der nyt fra værkstedet????

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Næ du .det samme der altid sker i det her hus, når jeg gerne vil have lidt fred ....................................gæster....... ........................
    så jeg havde fået sat mig ned, og drikkevare og det hele indefor rækkevide, nok nok på døren..
    Jeg har ikke noget imod gæster, men men men jeg ville heller have lavet garn idag.

    I morgen bliver der sat noget for vinduet, så lader jeg som om jeg ikke kan høre de banker på
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Ulla P Gæst

  9. #29
    Ulla P Gæst
    Uhhhhhhhhhhhhhhh - Jeg har været så spændt hele dagen

    Nå, I morgen er der atter en dag ... og da er jeg ikke meget hjemme - så kan jeg glæde mig hele dagen til at komme hjem


  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så nu lukker jeg ned her, og dapper derover.........
    Lad os se hvad der er sket til aften
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •