Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 73

Emner: domino

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet olivia

    jeg tror næsten alle netbutikkerne har det efterhånden,..
    prøv at søg på ordet på google, så får du mange muligheder

    ja det ER flot...

    hvilket garn var det du ville strikke med...også multifarvet, ikke..?

    ------

    ja, jeg vil godt oversætte...men kan ikke lige sige hvornår jeg får det gjort helt..jeg er jo startet på job, og har så meget at se til i disse måneder....men jeg kan hjælpe dig i gang, hvis du gider have den bid for bid....for i første omgang skal du bare have startet og så kan du selv fortsætte langt hen ad vejen...
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet the_dane

    Det var lækkert garn du har der.
    Papegøje ville jeg vælge der er et dejligt spil i det.

    hvad er valke det let??
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dominosjal går over til den næste firkant

    Eva pedersen:

    .jeg har strikket den første dominofirkant og samlet masker op på venstre side + slået 50 nye masker op uden at afbryde garnet .....jeg har en ide om at garnet ikke skal brydes....det er måske forkert? Jeg har tænkt og tænkt og tegnet og kan ikke forstå hvordan jeg får højre side med op af ......er der overhovedet nogen der forstår det her vollapyk Hjælp Hjælp.... den står stille
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet avj

    det er rigtigt at garnet ikke skal brydes
    her er et link til opslåning af masker du skal ned midt på siden for at kunne se noget

    http://www.viv.dk/Opskrifter/Download/t02-s-opsl.pdf
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet kreativ53

    Det er rigtigt det du har gjort..den højre side, er jo de 50 masker..du har nu de 101 m ligesom den første, og strikker den ligesom den du har strikket...håber du kan forstå det ellers spørger du igen..god fornøjelse...
    PS. under strik/domino har olivia en gan vist billede af dominoer, og hvordan hun gjorde, prøv om de kan finde den side...i april engang.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mette

    nej ..... Eva har da fat i noget af det rigtige ..... på et tidspunkt bliver hun da nødt til at bryde garnet så vidt jeg kan se .......
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet evapedersen

    Jeg har faktisk dominobogen fra biblioteket .....jeg kan ikke lige se hvordan jeg får garnet med over på højre side uden at bryde det.... jeg har strikket de to firkanter på venstre side .....men nu vil jeg gå ind på Olivias dominosjal i April og se om jeg kan finde ud af det..... tak fordi i gider spekulere i det...
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet evapedersen

    Nu har jeg været inde på siden med olivias sjal og når hun først laver den nederste firkant har hun strikket nr 2 firkant til uden at bryde garnet men så er det at jeg gerne vil strikke videre som hun har gjort på modsatte side og jeg kan i min vildeste fantasi ikke se hvordan jeg kommer videre uden at bryde garnet.... undskyld.....er jeg helt forkert på den.....jeg fatter det ikke lige
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mette

    jeg føler med dig Eva ...... jeg forstår heller ikke, hvordan i alverden det skulle kunne lade sig gøre ....... jeg har jo ikke strikket sjalet, men meget andet i domino, men det har været i forskellige farver, så der er det jo nyt garn hele tiden .......
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet evapedersen

    Tak...tak mette....jeg har faktisk også helt styr på garnet så det er vundet op i nøgler i nummerorden fordi jeg troede det skulle strikkes ud i et ......
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •