Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: Mit allerkæreste juleeje

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Når i nu finder tingene frem i år, lad os se dem, det er så hyggelig læsning det her..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    13 Sep 2011
    Geografisk sted
    fyn
    Indlæg
    40
    Mine yndlings juleting.

    En gammel nisse arvet fra min mormor. Han er tæt ved 100 år.
    mobil 013.jpg

    Her er han tæt på. Han sidder oppe på reolen hele december, og efterhånden som vi får købt gaver kommer de op til ham og stå og vente på at komme under træet.
    mobil 015.jpg

    Dette er en nisse min mor strikkede til mig i 1991, så han er 20 år i år. Han hedder Gunnar.
    mobil 016.jpg

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Oct 2010
    Geografisk sted
    bornholm
    Indlæg
    3

    Kæreste juleeje

    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Når i nu finder tingene frem i år, lad os se dem, det er så hyggelig læsning det her..
    Mit kæreste juleeje er en engel som er syet af forskellige "ting" (bordduge, lyseduge, pyntelommetørklæder osv.) fra mine forældres hjem. Da min mor døde i 2005 fik vi lavet en engel til hver af os børn og vores børn (i alt 7) som et kært minde. Det er blevet vores allesamens kæreste julepynt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å hvilken god ide .......og hvor er den sød..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    Citat Oprindeligt indsendt af josga Se meddelelser
    Mit kæreste juleeje er en engel som er syet af forskellige "ting" (bordduge, lyseduge, pyntelommetørklæder osv.) fra mine forældres hjem. Da min mor døde i 2005 fik vi lavet en engel til hver af os børn og vores børn (i alt 7) som et kært minde. Det er blevet vores allesamens kæreste julepynt.
    Det var en super god ide, at man ikke bare smider dug mm ud eller lægger dem i en skuffe fordi det er lidt umoderne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Skal vi have lov til at se de aller kæreste juleje inden det hele bliver pakket væk igen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    13 Jan 2011
    Geografisk sted
    Kappendrup-Langeskov
    Indlæg
    137

    Ulykkelig Kæreste julepynt

    PC270051.jpg Dette er mit kæreste eje. Jeg købte dem i 1981, for 125 kr. hvilket jo var en god sum for julepynt dengang, men det er "De gamle" på Tarm plejehjem der har lavet dem. De har altid stået på mit fjernsyn hele måneden, men i år er de kommet å et bord.
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-12-2012 kl. 09:29

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der flere der har juleting de bare skal have frem hvert år.. Jeg fik sådan en lille nissemor hertil morgen af manden min, han syntes den lignede mig da mit hår var langt sidste jul 20171124_163027.jpg jeg tror det vil blive en af de ting der bare skal frem hvert år, hvis ikke jeg lade den stå fremme hele året. den er 4 cm høj.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Er der flere der har juleting de bare skal have frem hvert år.. Jeg fik sådan en lille nissemor hertil morgen af manden min, han syntes den lignede mig da mit hår var langt sidste jul 20171124_163027.jpg jeg tror det vil blive en af de ting der bare skal frem hvert år, hvis ikke jeg lade den stå fremme hele året. den er 4 cm høj.
    Hvor er den fin, og Jens har ret den ligner.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •