Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hvilken pind til magisk løkke?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304

    Hvilken pind til magisk løkke?

    Jeg har forsøgt mig med den magiske løkke - smadder smart - MEN min gamle arvede strikkepind med nylon/plastik snor driller. Hvilken pind skal jeg købe - Addi ??? Er de gode til den magiske løkke?
    Mange hilsener

    Kastanje

  2. #2
    klasus Gæst
    du skal i hvert fald være sikker på, at snoren er fleksibel, og min erfaring er, at under 80 cm går det ikke.

    Du kunne jo eventuel prøve at blødgøre dine "gamle" lidt, ved at hælde kogende vand over, som der står beskrevet i en anden tråd, og se om ikke det kunne hjælpe

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    du skal i hvert fald være sikker på, at snoren er fleksibel, og min erfaring er, at under 80 cm går det ikke.

    Du kunne jo eventuel prøve at blødgøre dine "gamle" lidt, ved at hælde kogende vand over, som der står beskrevet i en anden tråd, og se om ikke det kunne hjælpe
    Snoren er 80 cm og er forsøgt rettet ud vha kogende vand, men den krøller alligevel helt ukontrolabelt. Derfor er jeg nødt til at have en anden rundpind, og da jeg har hørt meget godt om Addi, tænte jeg, at de måske kunne bruges, men de forhandles ikke heromkring, og jeg kender ingen, som har nogen, så jeg kan tjekke snoren.
    Mange hilsener

    Kastanje

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Addi er gode, de glider nemt, og i denne måned er der jo månendens firma med rabat.

    Gamle stive rundpinde, elsker gamle radiator sådan hænge over en 1 døgn tid, så er de gode igen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Addi er gode, de glider nemt, og i denne måned er der jo månendens firma med rabat.

    Gamle stive rundpinde, elsker gamle radiator sådan hænge over en 1 døgn tid, så er de gode igen...
    Aiiii....skal jeg så hele vejen ud på lossepladsen for at finde mine gamle radiatorer igen ... nu havde jeg endelig fået nye sat op i hele huset
    TAK for svar Hundeuld - jeg forsøger lige at give min pind en overnatning på radiatoren og hjælper det ikke, må jeg en tur omkring Impaz!
    Mange hilsener

    Kastanje

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •