Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Kan en gris spindes

  1. #11
    Mosterkoster Gæst
    vil det sige, strikkelene, at kommer man forbi en mark med skaldede skotsk højlandskvæg, så véd man at du har været der.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hundeuld: den var god.

    Strikkelene: Det vil jeg tro. Det jeg spandt var fra rød malkeko. Det er jo noget kortere. De bliver klippet ligesom visse hunde.
    Strikke Marie

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Højlandskvæg kan godt spindes, det har jeg også prøvet, men det tager en hulens tid at få selve ulden frem. Der er en hvis mand der har skabt nogle dækhår på sådanne dyr ( han har ikke tænkt på os spinder ) og de skal væk først
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hov jeg har da lige glemt at fortælle hvordan de stride bøster kom over til min rok, det var gårdmandskonen der gik ud med en engangs barberkniv, og gav pattegrisen en omgang på ryggen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Nej! Jeg har ikke prøvet at klappe køerne, men jeg ser altid efter når jeg kører den vej med min mor. Hvem ved! Måske laver ejerne af køerne uld af deres pels. Jeg ved ikke engang, hvem der ejer dem.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •