Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 19 FørsteFørste ... 45678910111218 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 186

Emner: Sjal - vi strikker sammen nr 1

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Hej Unger:
    Havde slet ikke set dit udblokkede sjal, men hvor er det bare smukt. Har været inde at se efter den farve. Eventyr garn har udsolgt, og ho strik har jo ikke mere. Hvor fik du fat i dit henne?
    Håber det går godt med din opgave.
    Kæmper lige med de sidste rækker - tror nærmest jeg har fået lavet det så langt, at det bliver en bålkappe. Nå pyt - der bliver masser af putteeffekt i det.
    Men skal være færdig idag, da det er slut med ferie og driverliv.
    Strikke Marie
    Jeg har købt mit garn hos Impaz - der er de generelt lidt billigere med mange af deres garner, specielt dem fra garnstudio, så det kan godt betale sig at bestille derfra hvis man skal bestille mere end bare en lille smule - og det kommer man jo hurtigt til. Desuden er fragten gratis hvis man bestiller for mere end 400 kr - og så kan man jo lige så godt gøre det
    - Carpe Diem! -

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Så blev jeg endelig færdig, de sidste pinde var godt nok laaange. Jeg har ikke lavet sjalet større, for det skal bruges til gave og jeg har tænkt, at det er et man bruger uden på jakken/frakken. Skal lave et magen til, til min anden veninde. Så jeg må have gang i pindene igen.

    Mit kaunisjal
    Vedhæftet fil 17343
    Hvor er det bare flot

    Det er bare så sjovt og spændende at se alle de forskellige udgaver af selvsamme sjal - er vild med denne strikke-sammen-tråd!
    - Carpe Diem! -

  3. #73
    ingeborg Gæst
    Hvor er dit sjal blevet flot Mosterkoster

    Og god fornøjelse med det næste

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Så blev jeg endelig færdig, de sidste pinde var godt nok laaange. Jeg har ikke lavet sjalet større, for det skal bruges til gave og jeg har tænkt, at det er et man bruger uden på jakken/frakken. Skal lave et magen til, til min anden veninde. Så jeg må have gang i pindene igen.

    Mit kaunisjal
    Vedhæftet fil 17343
    Det er godt nok flot ........hvad er målet på sjalet?

    glæder mig til at se dit næste sjal
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  5. #75
    Mosterkoster Gæst
    Nu er sjalet ikke blokket ud, det skal det senere. Men målene pt er 155x72. Strikket i kauni på p. 5.
    Og tak for rosen. Jeg håber da at det andet bliver nogenlunde magen til, det er nemlig samme garn jeg vil bruge. Men I skal nok få det at se.

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hvor er det flot, Mosterkoster. Det er - også nogle pæne kaunifarver.
    Dine veninder er meget heldige. Håber de påskønner, at du betænker dem med så fine værker.
    Jeg nåede jo ikke at lukke af igår, bare fordi jeg skulle på chatten - og hvile øjnene lidt. Men hyggeligt, så er der jo lige 500 masker at gå igang med.
    Jeg tager også et mere af slagsen. Rigtig sjovt at se så forskellige og alligevel ens de bliver.
    Strikke Marie

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146

    Arrig


    IIhhhh - hvor er det irreterende at være medlem her på Rokken....
    Når man er så nysgerrig og skal læse alle indlæg
    Man har ozz nogle ufo´er liggende ...
    Men nu bliver jeg nød til at springe på vognen med Sjal -vi strikker sammen ... Har jo garnet liggende til bedre tider... (det er så nu )
    så nu skal der strikkes sjal... hehehehe...
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Torras: det er jo det der er det skønne ved Rokken. Her får man lavet noget. Hvis du nu ikke var lokket i fordærv med at starte et nyt projekt, tror du så du havde taget en af ufoerne og strikket?
    Jeg tror du får lavet endnu mere på denne måde - for du bliver jo inspireret hele tiden. Det er jo som en snebold, der ruller. Bare pas på den ikke bliver for stor, for så bli´r der mange Ufoer.
    Strikke Marie

  9. #79
    Spirrevip Gæst
    Tillykke med det færdige resultat Mosterkoster . Det er meget smukt og jeg må simpelthen strikke et på et tidspunkt.
    Sikken nogen heldige veninder du har . Alle tiders gave.

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Torras: det er jo det der er det skønne ved Rokken. Her får man lavet noget. Hvis du nu ikke var lokket i fordærv med at starte et nyt projekt, tror du så du havde taget en af ufoerne og strikket?
    Jeg tror du får lavet endnu mere på denne måde - for du bliver jo inspireret hele tiden. Det er jo som en snebold, der ruller. Bare pas på den ikke bliver for stor, for så bli´r der mange Ufoer.
    Strikke Marie
    ja - den snebold har jeg vist fået - men det er dejligt med mange projekter (nogle når da at blive færdige )
    Ulla P : det skal strikkes i Kauni Regnbue
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

Side 8 af 19 FørsteFørste ... 45678910111218 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •