Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 19 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 186

Emner: Sjal - vi strikker sammen nr 1

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    Hej
    jeg er også gået igang idag med det sjal, så må vi se hvordan det forløber. Har jo gang i en del efterhånden
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hvor er det dejligt at se så mange, der er blevet grebet af dette sjal.
    Det er som dengang vi var yngre: når man sad med sin malebog, og liiiiiige skulle nå det og det næste, og det næste...
    Sådan er det også med dette sjal, man skal hele tiden liiige nå lidt mere inden man gør dit eller dat. Troede det skulle vare hele sommeren, men det er da vist en skrøne?
    Maskemarkører - jeg kender flere Rokkere (Britta S, Dorado, Ulla P m.fl.) der helt sikkert har flere end de kan bruge på en gang. Mon ikke de låner ud?
    Strikke Marie

  3. #13
    Lise Gæst
    Jeg er også gået igang med sjalet.
    Fandt noget garn fra hylden, ikke den mest spændende farve, men jeg ville bare igang. Er også nået langt, men har været syg, og jeg mener rigtig syg, de sidste par dage, p.gr.a. en dårlig tand, så jeg har ikke set på den nogle dag. Jeg skal vist igang med det sidste mønster.
    Glæder mig til at se jeres sjaler. Mit er i noget lidt tykker evilla garn.
    Jeg kunne måske tænke mig at lave et hvor man ikke drejede alle udtagningerne, jeg syntes ikke at det gør noget, at der kommer nogle flere "huller".

  4. #14
    strikkesinen Gæst
    (50) Diagrammet finder I her, jeg er ret sikker på det er det I eftersøger.

    http://www.ullaneule.net/0307/ohjeet_revontuli.html

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Strikkesinen.
    Ja, det er det - og skønt store rubrikker. Det er godt for øjnene.
    Strikke Marie

  6. #16
    Mosterkoster Gæst
    Jeg mener, at jeg har lagt linket til diagrammet i linien med download, så det skulle være til at gå til, ellers har jeg det liggende herhjemme. Så du kan bare sende en pb med din mail, så skal jeg sende til dig.

    Det sjal er et rigtigt pilop sjal for mig, nu har jeg pillet op igen, for jeg kunne ikke få det til at passe, men nu er jeg stædig, det SKAL strikkes, og derfor har jeg fundet nogle clips, som skal bruges som maskemarkører, indtil vi har strikkeweekend.
    Har skisme aldrig haft så store problemer før, og har da siddet med strikketøj der var endnu mere vanskeligt, gad vide om jeg er ved at være for gammel.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Indlæg
    144
    Ang. maskemarkører: jeg bruger en hårnål i stedet for. Det virker ganske udmærket.
    Kh bstorm.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha den ville jeg gerne have været med på.. men tiden er knap; men jeg håber i opretter en en anden gang.
    Glæder mig til at følge denne tråd.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    sidse38 Gæst
    Har du da selv en opskrift??? Den må da findes på dansk et eller andet sted :-)

  10. #20
    sidse38 Gæst
    Det ved jeg godt, men linkene er på finsk og jeg ved godt i har lavet en oversættelse, men tænkte at opskriften må findes på dansk i sin helhed.

Side 2 af 19 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •