Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 31

Emner: Måtte du bande

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29
    hihi....

    alt det med at bande og ikke at bande og alle jeres skønne fortolkninger minder mig om en af de sidste gange jeg havde biologi..

    det var på et aftenhold så vi møde kl 5 og havde så fri kl 8. og det var endelig rigtig hyggeligt og sjovt, vi havde en ung lærer på 23 år, (jeg er selv 21) og så havde jeg bare en af de dage hvor jeg ikke kunne sidde stille.. nå men undervisningen begyndte og jeg måtte jo sømme mig til skolen, hmmm...

    ja altså så midt i timen siger vores lærer så "sku" og en af de ældre elever (der var stor alders forskel på os) sagde han ikk måtte bande, nej sagde læreern og rette det til "for søren da os", ja og så kunne jeg ikk holde min mund mere og måtte lige give igen, "hvad har Søren med dette at gøre!?"
    og det sjoveste var næsten det udtryk vores lærer fik i hoved, "hvor kom det fra?" hehe.. og så kørte (kærligt ment) vi ellers på hinanden hele den aften..

    måske skulle man ha være der......

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    "Vi holdt barnedåb i går for Isabella og Camille (kaniner) og så holdt vi også barnedåb for Gustav(et marsvin) ham glemte vi sku og døbe (for 2 år siden) Karoline 9 år og Mathilde 6år...
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Mindes lige det her indlæg i går aftes da strikketøjet blev kylet ud i stuen med en lang række forbandelser efter..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nej det ved den søde grød, jeg ikke måtte Bande altså...
    og Julemor

  5. #25
    cubik Gæst
    I min familie var det ikke specielt velset at bande, men husker da at have hørt min morfar bruge udtrykket ridderskik (skidderrik) om personer han ikke brød sig om

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Vi fik vasket munden med sæbe , når vi bandede.. Bwardddd

    Av eller så for satan... av for søren
    av eller så for satan ...av for sae den ene til den anden
    av eller så for satan....sagomel
    en idiot.. en nok sagt. En lalle glad
    ka se at disse allerede er nævnt
    helvede...helgoland
    fanden....fanø

    Der er mange flere..men det er hvad jeg sådan lige kunne komme på

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    mine forældre gik ikke så meget op i det, mor sagde bare at "det lyder ikke så pænt, kan du finde et andet ord?" - jeg bruger stort set samme metode til mine unger (de er 8 år nu) og ved I hvad? De bander faktisk næsten aldrig, og under alle omstændigheder meget mindre end dem de går i SFO med, som kommer fra hjem, hvor forældrene går meget op i at deres børn ikke må bande... for mine unger er der ikke noget spændende eller forbudt i bandeord, de får ikke nogen reaktion eller opmærksomhed ved at bruge dem...kedeligt...
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Bander vi stadigvæk herinde
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    cubik Gæst
    Jeg kan huske at min morfar altid brugt nogle sjove ord ind imellem, og der er da også blevet et par stykker hængende i mit ordforråd.
    I stedet for at sige skidderrik brugte han ordet ridderskik.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Helt ærligt...der ryger ski af og til en bette en ud af munden inden jeg får klappet sammen.....
    Såsom i aftes da jeg med fuld kraft rendte storetåen ind i et kommodeben...jeg vil slet ikke gentage her hvad.....
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •