Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Symaskine til nybegynder...!?

  1. #11
    the_dane Gæst
    Jeg havde i mange år en maskine jeg havde købt i Metro til kr. 800 som var super.
    Min veninde har lige købt en i SuperBrugsen til kr. 1200 som er fantastisk, den kan utrolig meget og syr flot.
    Men ja du skal være opmærksompå
    Spolehus i metal, nem at tråde, den har zigzag søm gerne en overlock søm.

    Jeg har syet mange skønne ting på min første symaskine. Jeg startede med gardiner.

    god fornøjelse.

  2. #12
    solskin Gæst
    jeg har købt en lervia i little til 400 kr, den har jeg syet gardiner på, lagt cowboybukser op og også syet en enkelt påskehare. Jeg har aldrig haft særlig stor held med at sy, men tænkte at til den pris kunne det da ikke gå helt galt og ind til videre dækker den fint mit behov.

  3. #13
    FestinaLente Gæst
    Hejsa alle!!

    Fedt nok at så mange har rimelig gode erfaringer med billige symaskiner ... det har givet mig lidt blod på tanden!!

    I første omgang har jeg lige lånt min mors gamle Singer - den er vel 20-30 år gammel ... og står nu trådet ved siden af mig og venter på jeg tør gå i gang ;) Tror jeg ville vække mine børn hvis det skulle være nu ... men så kan det måske blive i morgen ;) Men jeg har en bunke tøj der skulle afleveres til genbrug (der iblandt en hel sæk der skulle afleveres til twist pga pletter - så det kan der jo i hvert fald ikke ske alverden med at forsøge at sy i ;))

    /Susanne ... og jeg skal nok vende tilbage med hvordan det hele går ... og ellers bare mange tak for al jeres feedback!! Glad for at høre at maskiner i den billige ende går an ... at I er glade for Kjærgaard i Aalborg ... og at I er så kvikke til at svare!!

  4. #14
    the_dane Gæst
    Jeg har også til tider købt nogle spoler der allerede var med tråd hos en forhandler så var de klar og jeg fik nogle spoler når jeg havde brugt den undertråd. Det er især til når jeg maskinbroderer men også hvis syr med hvid overtråd.

    GOD FORNØJELSE.

    hvor er det dejligt du har fået blod på tanden, solskin. for der er mange gode maskiner derude til en billig penge. (som sagt har jeg selv haft en i mange mange år inden min broderisymaskine)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •