Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 80

Emner: Oversætter søges...

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Unger: Hvor er det bare flot, flot, flot. Du er utrolig. Ufattelig så hurtigt, du har lavet det.
    Ih, hvor jeg glæder mig til at strikke mit.
    Strikke Marie.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Superflot sjal ....bare jeg kan finde ud af at strikke det ...

  3. #63
    Mosterkoster Gæst
    Det er godt nok blevet flot, jeg skulle have valgt den farve. Nå pyt, må vise hvordan mit bliver, når det engang bliver færdigt.

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    Så er jeg kommet igang med mit, men det kommer nu til at tage lidt tid før det er førdigt. Jeg strikker i Kauni på pind nr. 5. Så må vi se hvor stort/lille det bliver. Farven er effekt i gul grønlig farver.
    For søren hvor er dit sjal blevet flot Unger.
    Må I alle få en god weekend - i morgen skal jeg på et lille glaskursus, det bliver spændende.(uæaVed godt det ikke er tiden til julerensdyr - men kunne ikke stå for ham.
    - medlem af Krea Syd

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    Wauuuuuu unger den er godt nok flottttt, så flot at jeg kom til at linke til hostrik og bestilte kauni garn, så venter på . Så håber jeg også snart kan komme igang. Det er nu ikke fordi jeg mangler projekter der er igang, men et nyt er altid hyggeligt.
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Tusind tak for alle jeres roser!

    Jeg er også selv godt tilfreds med resultatet - måske lige bortset fra at det ikke er blevet så stort som jeg gerne ville have det...

    Meeeen, jeg skal have skyllet det op og blokket det ud i dag og så må jeg se hvor stort jeg kan gøre det....

    God fornøjelse til alle jer der enten ER igang eller SKAL igang med sjalet - jeg glæder mig til at se billeder
    - Carpe Diem! -

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    UPS... min søster jeg kom vist til at tømme hendes lager
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  8. #68
    Mosterkoster Gæst
    Unger, må spørge dig, hvordan du strikkede sjalet fra diagram 2.
    Normalt strikker jeg til midten og strikker så tilbage igen fra midten, så de to sider bliver ens. Men i diagrm 2 skal man lave 7 rapporter, så derfor. Starter du forfra eller strikker du bare den 7. som den første?

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    blander mig lige....
    jeg har slet ikke opdaget der stod gentages 7 gange, så jeg har bare strikket derudaf og har 8 rapporter som der også er på billedet.
    Så jeg tror du bare skal have 8
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Unger, må spørge dig, hvordan du strikkede sjalet fra diagram 2.
    Normalt strikker jeg til midten og strikker så tilbage igen fra midten, så de to sider bliver ens. Men i diagrm 2 skal man lave 7 rapporter, så derfor. Starter du forfra eller strikker du bare den 7. som den første?
    Rapporten skal gentages 8 gange ialt og jeg startede forfra i diagrammet hver gang
    - Carpe Diem! -

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •