Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 80

Emner: Oversætter søges...

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347

    Hader at strikke vrangmasker...

    Gaaab.... Ja, nu er jeg nået dertil hvor jeg bare er TRÆT af at strikke vrangmasker. Så hvis du er en udpræget vrangmaskehader (sjovt ord), så overvej lige en ekstra gang om du gider gå igang med dette sjal, for der er f....... mange vrangmasker der skal strikkes...

    Nå, men hvorom alting er, så er jeg nu nået til pind 114 (kun 29 pinde igen) så enden nærmer sig. Det bliver absolut ikke så stort som de viser det i opskriften, men det vidste jeg jo godt - overvejer om jeg bare skal strikke videre til jeg ikke har mere garn?

    Da det er første gang jeg strikker i Kauni, savner jeg nogle gode råd til hvad jeg skal skylle sjalet op i for at få det så blødt som muligt? Hvad gør I?

    Desuden vil jeg lige sige at jeg har tilføjet en smule i opskriften (med rød), så hvis I bruger min oversættelse, så tjek lige op...

    Ved ikke om billedet kan bruges til noget, men nu er det der - det er svært at tage et billede der ligner noget når rundpinden ikke er længere.

    Puha, sikken smøre - tror hellere jeg må stoppe her
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    - Carpe Diem! -

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    Vask i håndvarmt vand (max 40 grader) tilsat uldvaskemiddel eller bedst hårshampoo med ph-værdi 7. læg om nødvendigt det strikkede i blød i max 5 min. Klem vandet ud og skyl efter i 3 hold håndvarmt vand. Centrifuger og læg det strikkede i facon på et håndklæde.
    Spring evt. centrifugering over!).
    - medlem af Krea Syd

  3. #43
    Mosterkoster Gæst
    Tak Unger
    Så er rettelsen lagt ind i mit dokument af "sjal i kaunigarn".

  4. #44
    Spirrevip Gæst
    Unger, ordsproget " et æble om dagen..." må lige omskrives til " et sjal om dagen... " --Det er fantastisk som du har kørt på og det er bare så godt at alle vi andre nu kan have glæde af dine anstengelser.

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227

    super flot!

    Det er bare super flot det sjal Unger. Håber tråden bliver her så længe at jeg kan nå at strikke med.

    10 opad.
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Jamen der er osse en masse hjælp i denne tråd som er god jo
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2008
    Geografisk sted
    8300 Odder
    Indlæg
    11
    undskyld jeg blander mig, men efter videoen burde det være Y= strik løkken ret i forreste maskeled, V= strik løkken ret i bagerste maskeled.

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af Chrisson Se meddelelser
    undskyld jeg blander mig, men efter videoen burde det være Y= strik løkken ret i forreste maskeled, V= strik løkken ret i bagerste maskeled.
    Du har ret, det er hermed rettet.

    Heldigvis var det "bare" i forklaringen til udtagningerne jeg havde skrevet en fejl - videoen beskriver det korrekt og det ændrer ikke ved noget i selve oversættelsen af opskriften.

    Jeg håber ikke der er nogle der pga mig har strikket forkert - beklager meget så

    I øvrigt får jeg desværre ikke strikket så meget i disse dage - dommen hos lægen lød i går på lungebetændelse
    - Carpe Diem! -

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hej Unger.
    Godt arbejde du har gjort. Jeg har købt ind til at strikke med på denne tråd, men skal lige færdiggøre et par arbejder.

    Rigtig god bedring
    Hilsen Strikke Marie

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    rigtig god bedring Unger.
    Men det gør ikke noget du ikke får lavet så meget, så kan vi andre nå at følge med.
    har fået garn idag (evilla ),så jeg skal igang nuuuuuu.
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •