Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: VKI Suttetræ

  1. #1
    rumlebumle Gæst

    VKI Suttetræ

    Jeg har idag brugt min dag i Frederiksberg have. Faktisk har jeg aldrig været der før, men for pokker hvor er der dog hyggeligt.

    Formålet med denne tur var blandt andet at min søn skulle hænge sine sutter på et suttetræ.. Han har nemlig, af egen vilje, frasagt sig brugen af sutter.. Bare sådan lige, fra den ene dag til den anden. Stolt er jeg jo af ham.

    -Men for pokker hvor blev jeg dog grådkvalt. For mig var det godt nok underligt at skulle hænge sutterne op.. Jeg reagerede nok mere på det end han gjorde!

    Nå, men jeg ville da bare lige sige til andre der står med suttebørn at der er et vidunderligt træ i Frederiksberg have..

    Måske der findes suttetræer andre steder i landet?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ååååå du tog vel ikke et billed...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    rumlebumle Gæst
    Det gjorde jeg da.. Eller.. det vil sige min far gjorde.. Jeg skal nok sørge for han sender det til mig så jeg kan lægge det ind.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Gad vide om der findes cigarettræ `Men åhh, det ikke sikkert jeg har sådan en jernvilje som din søn . Rigtig flot klaret af ham, og egentligt et prægtigt træ. Godt gået ...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  5. #5
    rumlebumle Gæst
    hehe.. Et cigarettræ ville da i grunden nok også være alletiders.. Meeeen der kunne godt gå hen og blive et problem når det regner..

  6. #6
    OPR1 Gæst
    Der er også et suttetræ i Madsby Legepark i Fredericia og kunne det træ tale, ville det kunne fortælle mange historier
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    SUK, nu bliver jeg rørstrømt (ØV, jeg VED, jeg skriver det fejl, men pga afasi (efter hjerneblødning), kan jeg ikke altså stave det rigtigt. PLEJER at finde et "erstatning-ord", men ikke denne gang).

    I Sundeved Tandplejen, har de et "sutte-træ". Der har jeg afleveret ALLE sutter, fra mine 3 drenge.
    supersine669

    carpe diem

  8. #8
    ingeborg Gæst
    Der findes også et suttetræ i Ryget Skov (Værløse), mellem Baunegården og Farum sø.
    Det er længe siden jeg har været forbi, men det har været der og det har stået i blomst hele året.

  9. #9
    Nette Gæst
    Vi har tre stykker eller måske mere her i Århus. Vi bruger nu haven, hvor vi har en suttetrold, der snupper suttern fra træet, og efter en uge stiller den en gave ud i stedet for.
    Sidste år var det mindstemandens tur til at smide sutterne.
    Synes lige I skal se et gribende billede af det sidste sut. Heldigt jeg havde kameraet klar....

    Selv i dag kan jeg stadig få tårer i øjnene over den afsked...

    Nette
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å Nette hvor gribende....

    Der findes også et sutte træ i Egebæksvang skov i Espergærde her i nordsjælland.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •