Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: program til broderimaskiner

  1. #1
    Tullerix Gæst

    program til broderimaskiner

    Jeg har lige, i samarbejde med min søde mor , anskaffet en bernina deco og jeg er allerede vildt glad for den.
    jeg ville høre om ikender til gratis eller rimeligt billeige programmer man kan bruge tila t lave en clipart eller et billede om til en broderifil. formatet er underordnet da jeg har fundet et program der kan lave filtyperne om.

    håber der er nogle af jer kloge tøser der kan hjælpe mig

  2. #2
    Elsebet Gæst
    Hvis du har travlt en dag, findes der mange gratis broderifiler på nettet som denne http://www.ls-liane-stitch.de/

    Håber der er en der kan hjælpe dig med det andet.

  3. #3
    klasus Gæst
    Nu ved jeg ikke, hvad du kalder billigt, men jeg har søgt højt og lavt og afprøvet rigtig mange programmer - mit valg faldst på Embird bla. fordi det var det "billigste" af de programmer der også kunne bruges til noget..TiHi
    116$ for basisprogrammet på - se www.secretsof.com (jeg blev desærre bidt og var "nødt" til at købe alle plug-ins) - dertil kommer at jeg er i fuld gang med at oversætte programmet til dansk, da jeg så, at andre gerne ville have dette.
    Jeg ved ikke om du kan bruge dette? Men rigtig god fornøjelse
    Klasus
    Sidst redigeret af klasus : 13-03-2008 kl. 21:59 Årsag: vrøvler

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jan 2011
    Geografisk sted
    Rødby
    Indlæg
    35
    Hej Klasus. Jeg er ny udi maskinbroderi, jeg har tænkt mig at investere i embird og har set her på forum at du laver dansk oversættelse, sådan en kan jeg godt bruge ;-) især afsnittet om at stingsætte, kan du hjælpe? Hilsen MarianneH

  5. #5
    Anne Dorthe Gæst

    broderimaskine

    Hej
    Jeg har også en broderimaskine Bernina aurora 430, magler også undervisning har haft min i ca 2 år men kan ikke så meget, men kunne også godt tænke mig at lære lidt om at stingsætte

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •