Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 93

Emner: 2008/9 Zep's uldne tråd

  1. #71
    Vips_Amager Gæst

    Mens jeg venter på min nye rok...

    ...kom jeg lige forbi fåredag på Ryegaard i går. Der hoppede 1 kg beige blue-faced leicester og 1/2 lammespegepølse fra Renees bod op i indkøbsposen.
    Så nu vil jeg tænke på Zep, hver gang jeg spinder af BFLen, da hun havde noget med til spindetræf, så jeg og andre lige kunne mærke, hvor lækker karteflor, hun havde købt. Var der nogen, der sagde fiber-samler
    Fortsat god dag.
    Vips - Amager

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Havde jeg bare vidste du ventede på en rok kunne du ha' øvede på min mens du var der!

  3. #73
    Vips_Amager Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Havde jeg bare vidste du ventede på en rok kunne du ha' øvede på min mens du var der!
    Tak for det fine tilbud. Jeg har nu en Ashford Traditional, men har bestilt en ny Louet Julia, som jeg utålmodigt venter på.
    Vips - Amager

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Godt jeg ikke var i nærheden, for så var der nok sneget sig noget mere med hjem af de lækre sager Nu vil jeg også tænke på dig, når jeg kommer igang med mit BFL igen Vips Spændende, hvad vi får ud af det engang...
    og Julemor

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af Dorit Se meddelelser
    første gang jeg skulle klippe en kanin...og ha ulden til at spinde med....jeg kan fortæller jer der ikke ved det at angora uld....flyver meget let en blæsende efterårsdag...og særligt hos en der er nybegynder med saksen....
    jeg husker att naboen som var ved at lægge nyt tag på huset nok var glad for at taget er fladt...han skreg af grin....ulden fløj i HELE kvarteret og ungerne efter for at fange det som fanges kunne....og jeg tilbage med en kanin som bestemt ikke vikke klippes af mig den dag....nøj sikket cirkus...er da heldigvis blevet klogere
    Jeg kom lige til at tænke på dine ord her Dorit Jeg tror det er solskinnet idag; Ihvertfald fik jeg endelig hevet min rok ned fra loftet igen og sidder nu og "sviner" køkkengulvet til istedet for at vaske det

    Må jeg nok indrømme overfor mig selv, at jeg ikke bliver en stabil spinderske de første år med det forskellige, jeg har om ørerne i det daglige. Men det er nu er også godt nok, at jeg bare engang imellem som idag får en ubændig trang til at sidde og filosofere ved rokkehjulet Så jeg fører tråden her videre i år...

    Jeg har altså kastet mig over kaninen fra i sommers Minder egentlig meget om hundeuld at spinde, synes jeg.
    og Julemor

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tror sørme det bliver til effektgarn Overvejer at tvinde det med en tråd får... (og så har jeg ellers en halv kanin farende rundt i køkkenet )
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  7. #77
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Tror sørme det bliver til effektgarn Overvejer at tvinde det med en tråd får... (og så har jeg ellers en halv kanin farende rundt i køkkenet )
    Er det hvad jeg tror det er ???????? Min kanin hænger stadig i den lille papirspose og griner af mig hver gang jeg jeg kommer i nærheden.......

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Er det hvad jeg tror det er ???????? Min kanin hænger stadig i den lille papirspose og griner af mig hver gang jeg jeg kommer i nærheden.......
    Det er lige, hvad det er klasus Jeg er ved at lukke munden på min
    og Julemor

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Har lige opdaget, at jeg er bleven træt, så jeg vil gå i seng Men imorgen skal der Bluefaceangora på pindene...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uhm det ser godt nok dejligt ud, glæder mig til at se pindene i morgen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •