Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Hjælp.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    Hjælp.

    Jeg tror der er sket noget frygteligt med min dongle! Jeg kan sy et på maskinen ca 1/4 del af et mønster så kommer der en fejlmeddelselse på symaskine der hedder 04 og så viser den at der ikke er noget card i maskinen. ER der nogen af jer der har prøvet det? jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre, jeg har prøvet at sætte installations cden i, men så vil den installere alt igen, og det er jo ikke så godt for så går alt jo tabt som jeg har i maskinen. Kan nogen hjælpe.
    Det er en Husqarna platinum 950E jeg har.
    Hilsen Grethe

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Jeg har lige prøvet at sy andre motiver, og der er ingen problemer. Så jeg prøvede at lave mit motiv om og lagde nye sting på, men det er det samme problem igen. Kan nogen sige hvad der er galt? Jeg har lavet et broderi efter et foto. Det passer i hoop, og rammen passer også??
    Hilsen Grethe

  3. #3
    klasus Gæst

    Nyt navn.....?

    Gemte du i et nyt navn eller overkrev du?? - Der er vel ikke æ-ø-å i filnavnet - Der er kommet en eller anden sikkerhedsopdatering til styresystemerne (Windows) som har influere på mystisk vis med kompabiliteten mellem diverseprogrammer!

    Jeg krydser fingre for at jeg ramte plet....

    -Klasus

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    Tja måske

    Jeg lavede mønstret mindre og så kunne den godt tage det. Så måske er det fordi jeg ikke fik gemt det rigtigt.
    Hilsen Grethe

  5. #5
    Dorado Gæst
    Har du overvejet at opdatere din maskine?,
    det kan nogle gange afhjælpe problemer

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej Dorado!
    Jeg har lige opdateret den, men jeg tror bare det er mig der er en tumpe, for nu har jeg broderet en bluse med to børn på + tekst, og det gik som smurt. Men tak
    Hilsen Grethe

  7. #7
    jane72 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Gretchen Se meddelelser
    min dongle!
    Hvad er det ?

  8. #8
    Dorado Gæst
    En dongle er en lille USB nøgle, der skal ind i computeren, for at få broderiprogrammerne til at virke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •