Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Flere kort 9/3

  1. #1
    rumlebumle Gæst

    Flere kort 9/3

    Så har jeg igen brugt min weekend på at lave kort.. Her kommer lige en parade af slagsen...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    rumlebumle Gæst
    ... og lige de sidste...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    rumlebumle Gæst
    Det er utrolig skønt at få lov at folde sine kreative evner ud. Jeg troede faktisk ikke rigtig jeg havde nogle, men lidt må jeg jo alligevel være i besiddelse af, for jeg synes da selv jeg er sluppet meget godt fra det

  4. #4
    Hobby-Hulen Gæst
    Ja, de er godt nok søde dine kort.

    De stempler er da heller ikke til at stå for, kan godt forstå du er blevet bidt af dem.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Kan kun sige, at jeg er i "roserne"
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    260
    Rigtig gode kort, hvor har du købt stemplerne henne?
    /Didde

  7. #7
    rumlebumle Gæst
    Tak igen..

    Didde: Pyh ha, den er straks værre. Nogle af dem har jeg ikke selv men har fået tilsendt trykkene af nogle der forbarmede sig over mig. De fleste af stemplerne er svære at få fat på herhjemme, men jeg har flere udenlandske adresser hvis det er.. Udover det kan man få nogle rigtig søde stempler i flere scrapbutikker. Hvis der er nogle af dem du specielt søger, så skriv en PM til mig, så skal jeg sende dig forskellige links..

  8. #8
    Rysse Gæst
    Rigtig søde kort. Er ret vil med det første kort. Han ser så dejlig fræk ud.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    260
    Nå ok, det er de der Tilda-stempler jeg ikke kan står for, men jeg har bare ikke kunne finde nogle steder i DK der har dem. Jeg gider ikke betale så meget i fragt fra udlandet...
    /Didde

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •