Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 31 af 32 FørsteFørste ... 1121272829303132 SidsteSidste
Viser resultater 301 til 310 af 319

Emner: Hundeuld garn - spinding - design

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Ulla P

    Sikke da en bedårende pianistinde - og hvor fornuftigt at hun passer på sine øren - det er jo vigtige arbejdsredskaber, når man er pianistinde - især uden noder.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så blev der lavet waders strømper igen IMG_7150.jpg 3 nr mindst for store til mig i foden IMG_7152.jpg og 10 cm for lange ved knæet, gad vide hvem der så lige kunne bruge dem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Mon ikke en fisker kan bruge dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #304
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    De er jo helt perfekte til en kold vinterdag, når der skal skovles sne, måske til Herren i Huset

  5. #305
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    De skal af sted til mellemste nevø, til når han har waders på...Men varme er de.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #306
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det er de bestemt også egnet til, min lillebror bruger også nogle i den stil...har bare ikke sådant lækkert garn.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  7. #307
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu blev der lige et hul hvor jeg får tid til at lege med mine egne designer garner og der er en broder der fylder rundt meget snart, så må der designes fra bunden af igen20160319_111557-1.jpg garnet er dog noget jeg har lavet for en del tid siden og hvordan det er sat sammen det er min hjemlighed det er 2 dyr racer der måtte lægge uld til her; men det er meget let og luftig og bliver strikket på 4 og 4½ 20160319_084437-1.jpg
    jeg regner med at være færdig med den inden påsken er gået.
    Jeg har et lille tip til jer der slår op på rundpind og sidder og bøvler md at pinden ruller så der skal rettes masker ind hele tiden, strik de 2 første omgang frem og tilbage , så er det nemt at komme til at strikke rundt. og det lille hul 20160319_084414-1.jpgder bliver der, kan man lige maske sammen når man syes enden ind, det får i at se når vi kommer så langt.
    Sidst redigeret af hundeuld : 21-03-2016 kl. 11:30
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #308
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er jeg kommet lidt længere 20160321_111642.jpg holdt en lille pause som kan ses andet sted på forummet.

    Her er et lille tips igen, når man strikker på rundpind, så skal man være vågen for at skifte mønsteret det samme sted hver gang, se det kan en maske markørmarkør.jpg lige hjælpe med.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #309
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja trøjen blev ikke færdig i påsken, der kom lige en gang forkølelse og lagde mig ned :)

    Men jeg har delt 20160331_114336.jpg trøjen i for stykke og bagstykke og nu skal jeg lave skulderne.

    Et andet tips til jer der slev laver jeres mønster, HUSK at mønsteret skal gå over 2 pinde, det bliver for bøvlet når i skal til at strikke frem og tilbage hvis i ikke bare skal strikker over den første pinds masker, siger en der mange gange har lavet den bøf, ikke at det ikke kan lade sig gør, det kan det; men det tager meget tid.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #310
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja trøjen blev ikke færdig i påsken, der kom lige en gang forkølelse og lagde mig ned :)

    Men jeg har delt 20160331_114336.jpg trøjen i for stykke og bagstykke og nu skal jeg lave skulderne.

    Et andet tips til jer der slev laver jeres mønster, HUSK at mønsteret skal gå over 2 pinde, det bliver for bøvlet når i skal til at strikke frem og tilbage hvis i ikke bare skal strikker over den første pinds masker, siger en der mange gange har lavet den bøf, ikke at det ikke kan lade sig gør, det kan det; men det tager meget tid.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •