Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Oversættelse

  1. #1
    Dorthevest Gæst

    Oversættelse

    HEj. Er der en der kan oversætte denne opskrift på tæppefirkanter - eller har nogle hjælpende links?
    http://www.bernat.com/data/pattern/p...2301.en_US.pdf
    Flyver til Afrika om en uge og ville gerne lave noget i flyet.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Det vil jeg da gerne forsøge at gøre - har bare lige nogle ting jeg skal have ordnet først, men senere i dag skal du få en oversættelse - medmindre andre når det før mig :o)
    - Carpe Diem! -

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Her er så en oversættelse af selve firkanten. Hvis du har brug for mere oversættelse fra opskriften, så siger du bare til.

    Fremgangsmåde
    Lav 4 luftmasker (lm) og saml dem til en ring med en kædemaske (km)
    • 1. runde: 3 lm (tæller som 1 stangmaske (stm)), (3 stm, (2 lm, 4 stm) 3 gange) i ringen, 2 lm. Saml med en km i toppen af 3. lm
    • 2. runde: 3 lm (tæller som 1 stm), 1 stm i hver af de næste 3 stm, (2 stm, 2 lm, 2 stm) i næste mellemrum mellem 2 lm. *1 stm i hver af de næste 4 stm, (2 stm, 2 lm, 2 stm) i næste mellemrum mellem 2 lm* Gentag fra * til * yderligere 2 gange. Saml med en km i toppen af 3. lm
    • 3. runde: 3 lm (tæller som 1 stm), *1 stm i hver stm indtil næste mellemrum mellem 2 lm, (2 stm, 2 lm, 2 stm) i næste mellemrum mellem 2 lm* Gentag fra * til * yderligere 3 gange, 1 stm i hver stm indtil slutningen af runden, saml med en km i toppen af 3. lm
    • 4. og 5. runde: som 3. runde (20 stm på hver side af firkanten efter sidste runde. Bryd garnet og luk af.
    - Carpe Diem! -

  4. #4
    Dorthevest Gæst
    Super - tusind tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •