Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: Påskeorkis

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    14 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    62
    Hej Krumme,
    har du en ide om, hvorfra orkismønstrene til påskeæg stammer - fra en bog eller et blad ?
    Der er en lille dansk bog/hæfte med kun påskeæg og så var der nogle få påsketing i et nummer af Hjemmet for nogle år siden. Men der findes nok også noget jeg ikke kender til.
    Og tak for roserne - de skal gå til Elwis.
    Orkishilsen
    Susanne

  2. #22
    krumme Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Dantat17 Se meddelelser
    Hej Krumme,
    har du en ide om, hvorfra orkismønstrene til påskeæg stammer - fra en bog eller et blad ?
    Der er en lille dansk bog/hæfte med kun påskeæg og så var der nogle få påsketing i et nummer af Hjemmet for nogle år siden. Men der findes nok også noget jeg ikke kender til.
    Og tak for roserne - de skal gå til Elwis.
    Orkishilsen
    Susanne
    Har lige været henne at kigge på det , og må med skam sige, at jeg har taget fejl...... påskeæggene er kniplede.... undskyld

  3. #23
    haakonsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Hjørdis Jensen Se meddelelser
    Jeg vil også lære det ! Har købt remedierne, men kommer ikke igang !
    Jeg håber på at nogen i vores kreagruppe måske ku' gi' et lille minikursus en dag !


    Også mig også mig.
    Har dog ikke remedierne.
    Det er bare så flot.
    Hilsen Haakonsen

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    21 Feb 2008
    Geografisk sted
    Østjylland postnummer 8471
    Indlæg
    17
    Hej Susanne

    Tak for alle roserne, nu har jeg heller ikke plads til flere i vores lille, 170 kvadratmeter, hus.
    Garnet hedder PERLOVA, som fandt jeg ud af, er opkaldt efter en by i Rusland. Ved at skrive cz efter fik jeg fundet frem til fabrikken i Tjekkiet.
    http://www.nitarna.cz/detail.html?id...ka_ombre&pol=1
    Her kan jeg se alle mine flotte garner, og som de rstår cena za kus: 11.07 Kč koster de den helt vilde sum af 11.07 Kc pr stk. Og her er valuta-kursen: 29,69 danske kroner for 100 Kc. Jeg tør ikke skrive, hvad så et nøgle koster. Man tror, det er forkert.
    Garnet er lidt løsere spundet end det DMC, jeg kender fra mors tid. Men jeg har vænnet mig til det.
    Men da du bor i "min baghave" kan vi måske mødes så du kan se det. Skriv blot.
    Til gengæld har jeg svært ved at finde bøger, opskrifter.

    Knus Elwis

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    Citat Oprindeligt indsendt af Elwis Se meddelelser
    Til gengæld har jeg svært ved at finde bøger, opskrifter.

    Jeg har en del opskrifter, men bor i Odense: Vi er af og til i Esbjerg hos noget familie, så kunne jo køre forbi eller du kunne komme forbi øen her, hvis du vil have kopier på et tidspunkt
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •