Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Christina's Kort 2008

  1. #1
    AnqelxDeluxe Gæst

    Christina's Kort 2008

    Så har jeg lige taget nogen af mine kort frem for at vise jer hvordan jeg laver mine kort og måske vil i lave dem efter :) Jeg synes de ser utrolig flot ud.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Rysse Gæst
    Meget flotte kort. Hjørnerne er de lavet af de der runde mellemlægsservietter ?

  3. #3
    AnqelxDeluxe Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Meget flotte kort. Hjørnerne er de lavet af de der runde mellemlægsservietter ?
    Nej de er lavet af en cirkel punch som jeg så delede i 4 :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Wau super flotte kort

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Smart det med cirkelpunchen Sådan en har jeg også lige købt mig - det kunne være, jeg skulle prøve at bruge den sådan.

    Det er nogle rigtig flotte kort!
    og Julemor

  6. #6
    strikkesinen Gæst
    Hold da helt op hvor er de flotte, , sikke et stort stykke arbejde du har lagt i hvert kort, jeg er meget imponeret.

    Kan man købe dine kort? jeg har en veninde der venter sig en dreng, så jeg kunne godt tænke mig at købe det første af de kort du har vist, det er bare så sødt

  7. #7
    Hobby-Hulen Gæst
    Supergode kort du har lavet. Smart ide´at dele cirkelpunchen, og bruge den til hjørner.

  8. #8
    AnqelxDeluxe Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bente Poulsen Se meddelelser
    Hold da helt op hvor er de flotte, , sikke et stort stykke arbejde du har lagt i hvert kort, jeg er meget imponeret.

    Kan man købe dine kort? jeg har en veninde der venter sig en dreng, så jeg kunne godt tænke mig at købe det første af de kort du har vist, det er bare så sødt
    Ja dem kan man købe :) har også flere men dem kunne jo kun lægge højst 4 billeder ind :)
    stykket koster 20 kr, da det var en kæmpe arbejde at lave dem. Håber ikk det er for dyrt :)

  9. #9
    AnqelxDeluxe Gæst
    Så er der lige resten af dem jeg har fået lavet.
    Alle motiver er fra TBZ og med guld ''glimmer'' på.
    Perlerne er perlemorsperler og selvf. er de hjørner og det i mitten af kortet blevet lavet med cirkel punch igen :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    strikkesinen Gæst
    Godaften
    Nej, det er bestemt ikke for dyrt, jeg syntes nærmere det er meget billigt, taget i betragtning med det store arbejde du har haft.

    Hvordan ordner vi bestilling og betaling?

    Åh, jeg glemte helt Velkommen på Rokken, det er et herligt sted

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •