Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 42

Emner: Sjov opskrift ?? (søges) = pandebånd

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Hej milla
    og tak for svaret,det jeg var mest interesseret i at høre var, hvor tykt garnet egentlig var,for der på linket ser jo temmelig tykt ud,men nu har du jo afprøvet i tyndere garn -så nu prøver jeg
    Takker milla og unger
    Mvh. Else M

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af milla Se meddelelser

    med fantastisk hjælp fra Unger
    Dejligt at kunne hjælpe - og skønt at se resultatet - men må vi ikke se den på?
    - Carpe Diem! -

  3. #23
    milla Gæst
    hmm.. Billederne fyldte for meget.. derfor de er skåret til. på billedet der hedder jiopk er det lidt svært at se forskel på hoved og ende og derfor er der en rød plet ved den vej hovedet er
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    milla Gæst
    Og så kan jeg oplyse at den er dejlig at have på

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    silkeborg
    Indlæg
    206

    Spørgsmål hjælp til opskriften søges

    Hej hiver lige den her frem igen, synes jo den så så nem ud, hmm men når jeg kommer til pind 7, så går det galt skal der være de huller ??
    Synes at læser ud fra den engelske opskrift, at man bare bruger et af dem til knaphul.
    Men hvis de ikke skal være der, er der så nogen der kan svare på hvad jeg gør galt.
    Er det tidligere end pind 7, for så tror jeg ikke det er nok at strikke baglængs, så er det vist en ommer.
    Mimi K jensen

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af mikik Se meddelelser
    Hej hiver lige den her frem igen, synes jo den så så nem ud, hmm men når jeg kommer til pind 7, så går det galt skal der være de huller ??
    Synes at læser ud fra den engelske opskrift, at man bare bruger et af dem til knaphul.
    Men hvis de ikke skal være der, er der så nogen der kan svare på hvad jeg gør galt.
    Er det tidligere end pind 7, for så tror jeg ikke det er nok at strikke baglængs, så er det vist en ommer.
    Jeg har ikke strikket den, men sådan som jeg læser opskriften bliver der et hul i hver side, men det er kun det ene hul der skal bruges som knaphul og det andet skal syes sammen og en knap ovenpå. Hvis du kigger på http://www.knitty.com/ISSUEwinter06/...lorimetry.html kan du se et billed hvor den ligger fladt og der hul i den ene side og den anden side er hullet syet sammen. Håber det hjælper og ikke er helt volapyk.
    Vh. Jeanet

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    silkeborg
    Indlæg
    206
    ja det kan jeg godt se, men problemet opstår når jeg er færdig med p 5 og 6, så vil der kommer huller på pind 7 der hvor jeg har taget en maske løst af. Ved ikke om det giver nogen mening..
    Mimi K jensen

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Er det fordi du mener at der så bliver et hul på pind 7 alle 17 gange den gentages?

    Vh. Jeanet

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Hmm, sad lige og tænkte lidt mere over det du skriver(Det er lidt svært at se det for sig, har jo som sagt ikke strikket den). Der står i den originale opskrift at når de korte rækker strikkes vil der opstå huller. Det står under pattern notes, lige ved siden af billed hvor man ser den fladt liggende. Nederst står der at et af de huller der er blevet dannet ved vendningerne på de korte rækker kan bruges til knaphul. For mig lyder det som om de huller du beskriver ikke kan undgåes. Håber du får fat på nogen der rent faktisk har strikket den
    Vh. Jeanet

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    silkeborg
    Indlæg
    206
    ja tror du har ret, men er ikke så vild med alle de huller, så samlede en maske op, og lukkede den, det ser faktisk okay ud. Men kommer lige med et billede når den engang er færdig.
    Mimi K jensen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •